پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیام سرکاری توپ

پیام سرکاری توپ

امشب میخوام طی یک عملیات شهادت طلبانه
.
.
.
.
فدات بشم.

**********************************

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار

**********************************

به یارو می گن…





به تو چه که به یارو چی می گن؟
اگه بگن آشغالارو ببر پایین حال نداری!
اما برای فضولی این همه راه میای پایین!

**********************************

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.
میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

**********************************

از سمیم غلبم و با طمام وجودم دوثت دارم ، ثواد که ندارم دل که دارم!

فرستنده : روزبه 5542***0938

**********************************

داش سام علیک !
با اجازت روغن ماشینتو خالی کردم و به جاش خون جیگرمو ریختم ، تا هر وقت استارت زدی به عشقت بسوزم .
ذت زیاد

**********************************

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://parsdl.org

سلام دوست عزیز
من لینک شمارو گذاشتم شما هم لینک ما رو با نام موبایل بزارید
پیج رنک ما 2هستش

www.parsdl.org


سوسن یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://soo3an.ir

سلام می خواستم نظرتونو در مورد تبادل لینک بدونم اگه قابل دونستید منو با عنوان "سایت تفریحی سوسن" لینک کنید بعد به من خبر بدید با چه عنوانی شمارو لینک کنم
با تشکر سوسن

pedram دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ http://prrf.blogfa.com

باعرض سلام شمالینک شدید لطفالینک بفرمایید

شبنم پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

خیلی بی مزه بود اس هاتو تو نمک بخوابون

نامرئی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.namaree62.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری اگه مایل بودی به وبلاگ من هم سری بزن.
به امید دیدار

--------------- پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

یه.توپ.دارم.قلقلی.موی.سرم.فلفلی.نظر.خوبی.نداشتم.سرت.کلاه.کذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد