پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیام جدید

پیام جدید

برایت از طلا تختی ، مسیری روبه خوشبختی ، برایت صبر ایوبی ، حیاتی مملو از خوبی ، برایت شادبودن را ، فقط آزاد بودن را ، رفاقت را ، محبت را ، دعا کردم.

فرستنده : بهروز 8724***0915

**********************************

ما شمع غمیم شعله نداریم ، آواز تنیم خانه نداریم ، باور به خدا کن که همیشه جز دوری تو غصه نداریم.

فرستنده : 2762***0913

**********************************

به کعبه گفتم تو از خاکی من از خاک ، چرا باید به دور تو بگردم؟ ندا آمد تا با پا آمدی باید بگردی ، برو با دل بیا تا من بگردم.

فرستنده : 8517***0936

**********************************

اگر دارم دلی آرام، فدای دوست میسازم

در این دنیای بی حاصل به لطف دوست مینازم

**********************************

ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم / از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم

هرچند که افتخار دیدارت نیست / با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم . .

**********************************

روزگارت بر مراد ، روز هایت شاد شاد

آسمانت بی غبار ، سهم چشمانت بهار

قلبت از غصه دور ، بخت و تقدیرت قشنگ

عمر شیرینت بلند . .

**********************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد