پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه بهمن 89

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن / صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن.

فرستنده : غریبه آشنا 5499***0936

***************************

منم تنها ترین تنهای تنها / و تو زیباترین زیبای دنیا
منم یلدای بی پایان عاشق / تو بودی مرحم زخم شقایق
نگاهت را پرستم ای نگارم / فدای تار مویت هرچه دارم
.

***************************

برای دیدارت زمان را تعیین نمیکنم شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند

***************************

گر تو گرفتارم کنی / من با گرفتاری خوشم

داروی دردم گر تویی / در اوج بیماری خوشم

***************************

چون زلف توام جانا ، در عین پریشانی / من چشم تو را مانم ، تو اشک مرا مانی

من خاکم و من گردم ، من اشک و من دردم / تو مهری و تو نوری ، تو عشقی و در جانی

***************************

تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی / با همه بی خبری هم نفس جان منی

***************************

غصه نخور عزیزم ، دلت تنها نمیشه / هرجای دنیا که باشی ، تو قلبمی همیشه

***************************

چه فرقی می کند مهره های سیاه باشیم یا سفید ، چشمانت با اولین حرکت ماتم می کنند.

***************************

فرقی نداره شرق یا غرب ، شمال یا جنوب من تو را به هر جهت دوست دارم.

***************************

مکانی برایت بهتر از دلم ندارم ، تنگی اش را به لطف خودت ببخش.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://shaparakeghashangam.blogfa.com

محمود جان توپ نوشتی دمت گرم
راستی بمنم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد