پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک رفاقتی باحال

پیامک های رفاقتی خیلی باحال

یه کفش همه وجودش فدای کسی می کنه که پا تو دلش میزاره ، کفشتم رفیق!

********************

رفیق خوب پزشک زندگیست تا آخر عمر مریضتم رفیق!

********************

بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم ، تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم.

********************

با رفیقان از ازل دست رفاقت داده ایم ، در وفای ما نکن شک گرچه دور افتاده ایم.

********************

آرشیو کاملی از پیامک های رفاقتی در ادامه مطلب

********************

از پنجره روزگار که به درخت عمر مینگرم خوشتر از یاد رفیقان ثمری نیست.

********************

میرسد روزی که بی هم میشویم ، یک به یک از جمع هم کم می شویم ، میرسد روزی که ما در خاطرات ، موجب خندیدن و غم می شویم ، گاه گاهی یاد ما کن ای رفیق ، میرسد روزی که بی هم میشویم.

********************

غریبه بودی واسه من اما شدی عزیز من ، تو لحظه های بی کسی تنها تویی رفیق من.

********************

بارالاها ای خدای عدل و داد / هر که کرده یادی از ما زنده باد / ما که معتاد رفیقیم و خمار روی یار / در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد.

********************

به یاد رفیقی که سخت مشغول شطرنج زندگیشه و نمیدونه من هنوز مات رفاقتشم.

********************

یا رب دل دوستان پر از غم نکنی ، با تیر قضا قامت ما خم نکنی ، ای چرخ تو را به حق قرآن سوگند ، یک مو ز تن رفیق ما کم نکنی

********************

فدای رفیقی که روی تاقچه ی دلش گاهی قاب عکس مارو هم یه دسمال میکشه.

********************

دل اگر بهر رفیقان نشود گاهی تنگ / نامش هرگز ننهیم دل که به آن گویم سنگ.

********************

یه عصا هزار بار زمین میخوره تا صاحبش زمین نخوره عصاتم رفیق.

********************

لوتی ترین اس ام اس سال : زغال اسفندتیم رفیق! میسوزیم تا چشم نخوری!

********************

به میخانه رفتم تا در غم رفیقی شرابی بنوشم قناریی را دیدم به صاحبش گفتم فروشیه گفت: نه رفیقمه پس خوردم به سلامتی هرکس که رفیقش را نمی فروشه.

********************

مرا شمع و تو را پروانه کردند ، به جرم عاشقی بیچاره کردند ، گذر کردم ز قبرستان زمانی ، رسیدم بر سر قبر جوانی ، به زیر خاک مینالید و میگفت ، رفیقان قدر یکدیگر بدانید.

********************

هزار تار رگ دارم و هزار تا رفیق. ولی تو شاهرگی و تک رفیق.

********************

عشق اگر ایستادن سر کوچه است پس تیربرق از همه عاشق تر است تیربرقتیم !! رفیق

********************

نزدیک ترین رفیق به تو کسیه که از دورترین فاصله ها به یادت باشه.

********************

در دیاری که رفیقان همه دل می شکنند ، به تو نازم که بلور غم دل میشکنی

********************

زدم فریاد خدایا این چه رسمی است ، رفیقان را جدا کردن هنر نیست ، رفیقان قلب انسانند خدایا ، بدون قلب چگونه می توان زیست

********************

اتل متل رفاقت ، دل به تو کرده عادت ، برات دعا می کنم ، اینم رسم صداقت.

********************

این پیام فقط جهت زدن حاضری در دفتر رفاقت بود ، تا بدونی بیادتم.

********************

ما کشته عشقیم محبت کفن ماست ، پرورده ی رنجیم رفاقت هدف ماست.

********************

ما رفاقت را در دانشگاهی آموختیم که بابت شهریه آن زندگیمان را دادیم.

********************

چرا اونایی که دم از رفاقت می زنند تو لحظه های بی کسی قیدتو راحت می زنند؟

********************

نگاهت در زلال آب پیداست / حضور فصل باران با تو زیباست / چگونه با دو بیتی از تو گویم / سزاوار رفاقت بیش از اینهاست.

********************

گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یادآور دوستیها و رفاقتها باش امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد.

********************

فرستنده : دوست
مدرک : رفاقت
دلیل : دوست شدن
هدف : یادکردن
گیرنده : عزیز دل

********************

گذر کن برفراز خاکم ای دوست ، صفایی ده به قلب پاکم ای دوست ، بخوان شعری ز دوران رفاقت ، که در خاک سیه غمناکم ای دوست.

نظرات 5 + ارسال نظر
رامین یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ http://Raminmovie.blogsky.com

وبلاگ خوبی دارید. اگر تمایل به تبادل لینک با وبلاگ اختصاصی من دارید خوشحال میشم.

(-_-) اس ام اس و کلیپ (-_-) دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.20jok.com

سلام...
با این یکیش خیل حال کردم:
یه عصا هزار بار زمین میخوره تا صاحبش زمین نخوره عصاتم رفیق.
من ادمین 20 جوک دات کام ام!
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم من و با عنوان:
(-_-) اس ام اس و کلیپ موبایل (-_-)
لینک کن و تو نظرات وبلاگ بهم یه خبری بده آدرس و عنوانی که می خوای لینک بشی رو بده تا در اسرع وقت لینکت کنم[قلب][نیشخند]

راستی اگه دوست داشتی آی دی من رو ادد کن:Gol.pesar4
قربونت و خام خام بخورم لپاتو ماچ ماچ[نیشخند]

منتظرتم...

سانگشیل دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

وبلاگتون بد نیست.ولی لطفا اس ام اس باحالتری بزارین.

غریب اشنا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

خیییییلی عالی بود دمت گرم

مرام شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد