پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خنده دار 2011

اگه تورو دوستت دارم خیلی زیاد خاک بر سرم ، اگه تو اونی که دلم میخواد حتما خرم.

****************************

اگر دوسم نداری ، الهی با شپش مانوس گردی ، دچار آفت تیفوس گردی ، مثال من که وحشت دارم از تو گرفتار غم و کابوس گردی!

****************************

دل خود را چه آسان می فروشی ، مگر مستی که این سان می فروشی؟ یقین دارم که گردی ورشکسته چرا که خیلی ارزان می فروشی!

****************************

خوشامدی که خوشم آمد ز آمدنت / از آمدنت اگر خبر داشتمی ، ره در قدمت یونجه تر کاشتمی!

****************************

دوست دارم یه عالمه ، اندازه یه قابلمه ، من عاشق تو هستم ، تو قابلمه نشستم / یک لنگ کفش تو دستم ، منتظر تو هستم!

****************************

چیب پر طلا / یار باوفا / نسیم صبا / آخر وفا / نفس و هوا / تکی به خدا.

****************************

از کنج لبت بوسه ای چون قند گرفتم ، از قند لبت من مرض قند گرفتم.

****************************

مهریه در سال 1390 ، 124 نان سنگک طرح قدیم.

****************************

اتل متل هیولا / نوکرتم به مولا / قسم به برگ و ریشه / دوستت دارم همیشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://nilofar261.persianblog.ir

سلام
خیلی وبلاگ خوبی دارید
خیلی لذت بردیم و استفاده کردیم
لطفا به منم سر بزنید
نظر یادتون نرهاااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد