پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس غم و اندوه

پرستوی محبت در دلم مرد ، سبوی غصه هایم بر زمین خورد ، چنان از درد و غم بر خود ملولم ، گل شادی درون سینه پژمرد.

فرستنده : سارا 6634***0912

****************************

ماه همیشه پشت ابر نمی مونه ، گاهی هم پشت دستای تو میمونه ، وقتی گریه می کنی.

****************************

فراق یعنی دوری ، دوری یعنی دلتنگی ، دلتنگی یعنی تو ، تو یعنی تمام دنیا.

فرستنده : 2210***0935

****************************

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / با اشک ، تمام کوچه را تر کردم / وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم.

****************************

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است.

****************************

دیشب تو خواب با بارون مسابقه دادم ، اون بارید و من گریه کردم. باهاش از تو حرف زدم. اون دلتنگ خورشید شده بود و من دلتنگ تو.

فرستنده : 2646***0938

****************************

نظرات 2 + ارسال نظر
اسماء یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ http://ir-market.blogfa.cOM

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
همه رو خوندم عالیه

پریسا جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

خوب بود ولی بیشتر بود باحال بود مرسسسسسسسسسسسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد