پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس انگلیسی 2011

Life gives 2 gifts to human one is chance and the other is choice. Chance to have many friends and choice to select good ones like you.

Sender : 0937***6268

زندگی 2 تا هدیه به انسانها میده یکی شانس و دیگری انتخاب . شانس داشتن دوستان زیاد و انتخاب بهترین آنها مثل تو.

****************************

Listen & silent are the 2 words with same alphabets & are very important for friendship , because only a true friend can listen you when you are silent.

Sender : 0937***9823

گوش کردن ( listen ) و سکوت ( silent ) دو کلمه با حروف یکسان هستند که در دوستی خیلی مهم هستند . زیرا فقط دوستان واقعی می توانند به شما گوش بدهند وقتی شما ساکتید.

فرستنده : 9823***0937

****************************

Special coffee for u
I've mixed it with friendship and happiness but no sugar .
Because I know you Are Already sweet.
sender: 0937***6908

قهوه ی مخصوص تو که من آنرا با دوستی و شادمانی ترکیب کردم اما به شکر نیازی نیست چون میدانم تو همیشه شیرینی.

****************************

When you win , I will proudly tell the world " Hey That's my friend"
but if you lose , I will sit By your side , hold your hand and say: Hey I'm your friend.

Sender: 0913***2864

وقتی تو موفق میشی من با غرور به دنیا می گویم که "این دوست من است"
اما وقتی شکست می خوری من کنارت میمونم و دستهایت را می فشارم و میگویم من دوست تو هستم.

**************************** 

 

  • اس ام اس عشقولانه 2011
  • اس ام اس سرکاری 2011
  • اس ام اس خنده دار 2011
  • اس ام اس فلسفی 2011
  • اس ام اس غم و اندوه
  • اس ام اس 2011
  • اس ام اس انگلیسی 2011
  • اس ام اس تولد 2011 
  • اس ام اس عاشقانه 2011
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد