پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه 2011

من تورا همچون اهورا من تورا همچون مسیحا من تورا تا بی کران ها من تورا تا کهکشان ها از زمین تا آسمان ها دوست دارم.

فرستنده : 0944***0939

****************************

بیا ای بهترین درمان قلبم ، مداوا کن غم پنهان قلبم ، قسم بر خالق دلهای عاشق ، تو هستی آخرین سلطان قلبم.

فرستنده : 0944***0939

****************************

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک "یاد"

فرستنده : 0944***0939

****************************

حلالم کن اگه دوری ، اگر با گریه می خندم ، حلالم کن که مجبورم ، بگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم ، که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم.

فرستنده : 0944***0939

****************************

اگر از تمام قلبهای دنیا خسته شدی بیاد قلبی باش که هرگز از یادت خسته نمیشه.

فرستنده : 9518***0935

****************************

آنکه مانند شب زلزله ویرانم کرد ، کاش بازآید و با یاری او برخیزم.

فرستنده : 0944***0939

****************************

1 = t   2 = e   3 = a
4 = o   5 = I   6 = b
7 = h   8 = r   9 = n

(14627138595 )

اگه فهمیدی چی نوشتم ؟

****************************

گفتمش نقاش را ، نقشی بکش از معرفت ، باقلم نقش تورا با وسعت دریا کشید.

فرستنده : 8377***0917

****************************

تا ابد یاد عزیزان زدل و جان نرود ، جان اگر رفت ولی خاطر خوبان نرود.

فرستنده : 1220***0936

****************************

گرچه جدام از تو ولی ، همیشه با تو زیستم / من و تویی نکن که من کسی به جز تو نیستم.

فرستنده : 5499***0936

نظرات 1 + ارسال نظر
سیروان شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

خوووووووووووووووووووووووووبه۰۹۱۸۶۸۶۶۹۹۸

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد