پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس آشتی کردن و بخشیدن

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار.

***********************************

اینقدر نگو اگه ببخشم کوچیک میشم اگه با گذشت کردن کسی کوچیک میشد ، خدا اینقدر بزرگ نبود.

***********************************

اگه راهم این روزا یکم از تو دوره ببخش ، توی زندگی آدما یه وقتا مجبوره ببخش.

***********************************

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم ، هنوزم خیس میشه چشمام وقتی یاد تو می افتم ، هنوزم

میای تو خوابم تو شبای پرستاره ، هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره.

***********************************

منو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم بلکه تو لایق آرامش هستی من آرامش تورا حتی به آرامش خودم نیز ترجیح می دهم.

***********************************

بوسه ام را میگذارم پشت در / قهر کردی ، قهر کردم سر به سر / تو بیا در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن / من غرورم را شکستم داشتی؟ / آمدم حالا تو با من آشتی؟

***********************************

چی میشد تو هم منو دوست میداشتی نازنین / جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین / حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین.

***********************************

به خاطر یافتن مقصر زندگی ات را تلخ و سیاه مکن ، بگذار آنچه در پایان عشق به جای می ماند خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند.

***********************************

بهانه می تراشی و مرا عذاب می دهی / به روح بیقرار من تو اضطراب می دهی / دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن.

***********************************

دوستی را دوست معنی میدهد / قهر هم با دوست معنی می دهد / هیچ کس با دشمن خود قهر نیست / قهر او هم نشان دوستی است.

***********************************

عزیز دلم جدایی مکن / جهان کوچک است بی وفایی مکن ، ببخش عاشقت و منت گذار

***********************************

همیشه رفتن بهترین نیست ، گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست ، چه قهر باشیم چه آشتی ، اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند.

***********************************

بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم ، بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم ، بیا از حسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم ، بیا بر خنده ی این صبح بهار خنده کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.EsfahanDvd.ir

با عرض سلام
وب سایت شیکی دارید
ماهم یک سایت فروشگاهی تازگی راه اندازی نموده ایم
اگر دوست دارید سایت ما را به وب سایت شیک تان لینک کنید
نام سایت:
www.esfahandvd.ir
عنوان:
فروش فیلم های عاشقانه و اکشن با زیرنویس فارسی
اگر ما را به سایت تان لینک کردید به سایت ما سر زده و برایمان پیغام بگذارید تا شما را به سایتمان لینک کنیم
قربان شما مدیریت فروشگاه اینترنتی اصفهان دی وی دی

مهدی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://patoghkade.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری من شما رو با نام اس ام اس خنده لینک کردم
خوشحال میشم شما هم منو با نام پاتوق کده
و با ادرس http://patoghkade.com لینک کنید
با تشکر
موفق باشید

سهیل پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.smsbaroon.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با

اس ام اس عاشقانه لینک کنید

هم اکنون سایت من جزء پربازدیدترین و محبوب ترین سایتهای تفریحی ایرانی هست که
جز’ وبلاگهای پربیننده اس ام اس نیز میباشد(رتبه در گوگل 2) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 4000 تا 7000 هست.

www.smsbaroon.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...[بدرود][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد