پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه زیبا

بر ماسه ها نوشتم دریای هستی من از عشق تو هست سرشار ، این را به یاد بسپار.

...............

اگر چشمم تورو خواست قول میدم چشممو ببندم ، اگه زبونم تورو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تورو خواست چکارش کنم.

...............

نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بیزارم ، ز پیش من نرو هرگز که من تنها تورو دارم.

فرستنده : منیره 0780***0937

...............

بیاد رسم دلتنگی بهار لحظه هایم باش ، در این پاییز تنهایی تو تنها آشنایم باش.

فرستنده : منیره 0780***0937

...............

گر دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت به یاد آر ، که من نیز به یاد تو چنینم...

فرستنده : 8499***0938

...............

تخته سیاه قلب من پر از نوشته های توست ، نیمکت چوبی دلم واسه همیشه جای توست.

فرستنده : 5390***0938

...............

اگر بدانم اشکهایم گل زندگیت را آب میدهد همیشه گریه می کنم تا تو زندگی کنی.

فرستنده : 1741***0919

...............

باز باران چون همیشه ، نم نمک بر روی شیشه ، مینویسه تا بدونی ، مهربونیات پاک نمیشه.

...............

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را؟ نمی دانم که حس کردی سکوتم در حضورت را؟ و می دانم که می دانی ز عاشق بودنت مستم ، وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد