پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عشقولانه زمستانی

دل به دلدار سپردن کار هر دلدار نیست / من به تو جان می سپارم دل که قابلدار نیست.

**********************************

ای تو تنها خوب دنیا بی تو من تنهاترینم / با تو من مثل ستاره بی تو من خاک زمینم.

**********************************

تو این دنیای پر غصه بیا لبخند من باش / بزار باور کنم هستی ، نشاید و نه ایکاش.

**********************************

چرا همه میگن عشق منو تو زمینیه! آخه منو تو که هیچ وقت رو زمین باهم نبودیم و همش تو رویاها کنار هم بودیم.

**********************************

وقتی دلت تنگ شد، وقتی چشات تر شد ، وقتی دیگه نبود کسی ، امید یا یه همنفسی ، بدون که هست اینجا کسی که تو واسش همه کسی.

**********************************

گریه را به خنده بفروش که خراب خنده هاتم ، هنوزم مثل قدیما من هوادار چشاتم.

**********************************

باید برم برای تو فقط یه حرف ساده بود / کاشکی میدیدی قلب من به زیر پات افتاده بود.

**********************************

اگه من بمیرم شاید تو ناراحت بشی ، ولی اگه تو ناراحت بشی من میمیرم.

**********************************

در کویر گرم عشق این جمله را با من بخوان: مرگ تو مرگ من است ، پس تمنا می کنم هرگز نمیر.

**********************************

کلامت گرم و شیرین چون ترانه ، نگاهت دلفریب و شاعرانه ، منم قایق به روی موج دریا ، تویی ساحل تویی لطف کرانه.

**********************************

حاصل عشق مترسک به کلاغ ... مرگ یک مزرعه بود.

فرستنده : ارمان 0816***0937

**********************************

دفتری گر بنویسند ز خوبرویان جهان ، تو به سردفتر خوبان جهان فهرستی.

نظرات 1 + ارسال نظر
جرقه جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

بابا ایول اس های باحالی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد