پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس زیبا و جدید

با همان عهد که با یاد و خیالت بستم ... یاد من هم نکنی باز به یادت هستم.

فرستنده : 6569***0939

 

بعضی از فرشته ها بال دارند و بعضیاشون ندارند مثل دوست ؛ تقدیم به تو فرشته ی بی بالم که به وجودت می بالم.

فرستنده : 6569***0939

 

بادبادک هر چه دورتر می رفت قرقره از داغ دوریش لاغرتر میشد قرقرتیم بادبادک.

فرستنده : 7765***0938

 

آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق خوشبختی هستی.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.jooksms.com/

باسلام
دوست عزیز اگه مایل به تبادل لینک هستید
لطفا ما را با نام
« جک sms عکس اس ام اس jok »
لینک کنید و بگید شما را با چه نامی لینک کنیم
با تشکر

یوسف سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.iranhome.blogfa.com

سلام به شما همکار گرامی محمودجان سایت شما واقعا قابل تحسین و زیباست
من با بازدید روزانه 3500 تا 5000 و پیج رنک 3 در گوگل مایل به تبادل لینک با شما هستم
که در متن زیر توضیحاتی داده ام حتما بخوانید

همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به وبلاگ من که وبلاگ خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با

جوک و اس ام اس لینک کنید

هم اکنون وبلاگ من جزء پربازدیدترین و محبوب ترین وبلاگهای تفریحی ایرانی هست که
جز’ وبلاگهای پربیننده طنز نیز میباشد(رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به وبلاگ من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید
هم اکنون آمار وبگاه من بین 3500 تا 5000 متغیر میباشد.

http://www.iranhome.blogfa.com

پیروز و موفق و در پناه خدای مهربان باشید[گل]

منتظر جواب شما همکار گرامی هستم

سعید سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.smsbaroon.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با

اس ام اس عاشقانه لینک کنید

هم اکنون سایت من جزء پربازدیدترین و محبوب ترین سایتهای تفریحی ایرانی هست که
جز’ وبلاگهای پربیننده اس ام اس نیز میباشد(رتبه در گوگل 2) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 4000 تا 7000 هست.

www.smsbaroon.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...[بدرود][گل]

؟؟؟؟ سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.eshghechaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری با مطالب خوب بهت تبریک میگم
خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم
اگه موافق هستی منو به اسم شعرهای عاشقانه لینک کن بهم خبر بده منم شمارو لینک کنم
ممنون میشم سپاسگزارم

سوندفا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://bia2pic.rozblog.com

سلام وب زیبای داری اگه میخوای تبادل لینک کنی ما را با نام
عکس بازیگران,اس ام اس
لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنیم
آمار ما هم +10000 است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد