پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

گلچینی از بهترین اس ام اس های عاشقانه

گلچینی از بهترین و جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع ، در ذهن بجز تو آفریدن ممنوع ، غیر از تو ورود دیگران در قلبم ، عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ، ممنوع!

فرستنده : 9008***0937

اس ام اس عاشقانه کوتاه و گلچین شده

به سلطان حقیقت ها فراموشت نخواهم کرد ، تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد.

فرستنده : 1531***0938

گلچینی از اس ام اس های عاشقانه و دلتنگی

عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن و از بین همه دلتنگ 1 نفر شدن.

فرستنده : 0382***0917

بهترین اس ام اس های عاشقانه

کاش میشد با تو بودن را نوشت/ تا که زیبا را کشم بر هر چه زشت / کاش میشد روی این رنگین کمان / می نوشتم تا ابد با من بمان.

اس ام اس کوتاه عاشقانه و گلچین شده

تنگی نفست را نینداز گردن آلودگی ، دلت را ببین کجا گیر کرده.

اس ام اس جدید عاشقانه گلچین شده

من نه آنم که دوصد مصرع رنگین گویم / من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم.

بهترین اس ام اس های عاشقانه

تو آسمون نوشته ، روبال هر فرشته ، تو مال هرکی باشی دنیا براش بهشته.

آرشیو بهترین اس ام اس های عاشقانه

غریبه بودی واسه من اما شدی عزیز من ، تو لحظه های بی کسی تنها تویی رفیق من.

اس ام اس گلچین عاشقانه

عکسی از صورت ماهت توی قاب آسمونه ، که نمیزاره دل من غافل از یادت بمونه.

گلچینی از بهترین اس ام اسها

عشق تو یه سرنوشته ، بوی تو بوی بهشته ، خدا اسمتو تو قلبم نوشته.

اس ام اس جدید عاشقانه

من ناخدای عشقم مجنون آن دل تو – لنگر زده نگاهم امشب به ساحل تو.

بهترین اس ام اس های عاشقانه

دنیا بهم یاد داد – بابا بهم آب داد – مامان بهم نان داد – خدا تورو بهم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد