پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مسیج عشقولانه

در دایره عشق اگر باران بارید عاشق آن است که از دایره بیرون نرود.

فرستنده : امید 3689***0938

.....................................................................

تک لحظه های من هنوز همپای خاطرات توست / خونه قلبم کوچیکه ، اما همش به یاد توست.

فرستنده : مینا 8097***0936

.....................................................................

چطور بگم دوستت دارم تا قلبم آروم بگیره به کی بگم تورو دارم تا از حسودی بمیره.

فرستنده : امید 3689***0938

.....................................................................

از من دوری! اما ... به تو اندیشیدن را عادتی ساخته ام بهر تنهایی خویش.

فرستنده : تبسم 1926***0938

.....................................................................

کاش لحظه های باتو بودن مثل خط سفید جاده باشه. تکه تکه شه ولی قطع نشه.

فرستنده : 9214***0938

.....................................................................

دوثت دارم را با ث نوشتم تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی می کنم.

فرستنده : 2356***0939

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد