پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مسیج عاشقانه جدید

میگن جای گنج تو ویرانه هاست ، چه گنجی بالاتر از تو و چه جایی از قلب من ویرانتر!

فرستنده : تبسم 1743***0938

...................................................

پرسید چون دوستم داری بهم نیاز داری یا چون بهم نیاز داری دوستم داری؟ بهش گفتم چون دوستت دارم بی نیاز ترینم.

فرستنده : تبسم 1926***0938

...................................................

قفسم را مشکن تو مکن آزادم گر رها سازی بخدا خواهم مرد من به زنجیر تو عادت دارم.

فرستنده : 1926***0938

...................................................

به شانه ام زدی که تنهاییم را تکانده باشی ، به چه دل خوش کرده ایی؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی...؟!

فرستنده : آرمان 0816***0937

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد