پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

Sms باحال

اس ام اس باحال دلتنگی

رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یادکردن هیچ دلیلی جز دلتنگی نباشد.

فرستنده : 0407***0912

اس ام اس باحال آموزنده

از گل وفا مجو زاده خار است.

فرستنده : رحمتی از دوحه 0620***9746+

اس ام اس باحال عاشقانه

دلهره هایت را به باد بده ،  اینجا دلی هست که برای آرامشت دستی به آسمان دارد.

فرستنده : 1926***0938

اس ام اس باحال

پاکترین هوای دنیا متعلق به لحظه ایست که دلمان هوای هم را میکند.

فرستنده : 1926***0938

اس ام اس باحال عشقولانه

ماهی شده بود باورش ، طور اگر بندازن سرش ، میشه عروس ماهیا ، ماهی باورش نبود طور اگه بندازن سرش ، نگاه گرم ماهیگیر میشه نگاه آخرش.

فرستنده : آرمان 0816***0937

اسمس باحال 1389

هر 3 ثانیه یکی تو دنیا میمیره ، 1 2 3 الان یکی مرد! یادت باشه یکی از این 3 ثانیه ها سهم ماست پس قبل از این که به 3 برسیم عاشقی کنیم.

فرستنده : آرمان 0816***0937

اس ام اس باحال رفاقتی

دل نزد توست اگر چه دوری ز برم ، جویای توام اگر نپرسی خبرم ، خالی نشو خیالت از چشم ترم ، در قلب منی اگرچه جایی دگرم.

فرستنده : 1228***0936

اس ام اس باحال عاشقانه

قلبم پاره شده بود و تمام خاطراتم ریخته بود بیرون ، یه نگاهی به دور و ورم انداختم همه جا از تو پر شده بود.

فرستنده : ارمان 0816***0937

اس ام اس باحال فلسفی

به خدا گفتم "خسته ام" گفت : " لا تنقطوا من رحمه الله ... از رحمت خدا ناامید نشوید."
گفتم : " هیچ کسی نمیدونه تو دلم چی میگذره" گفت : " ان الله بین المرء و قلبه .... خدا حائل است میان انسان و قلبش."
گفتم : " هیچ کسی رو ندارم." گفت : " نحن اقرب الیه من حبل الورید... ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم."
گفتم : " ولی انگار اصلا منو فراموش کردی" گفت : " فاذکرونی اذکر کم ... منو یاد کنید تا یاد شما باشم."

فرستنده : 1280***0914

اس ام اس باحال جدید

صبح که چشمای قشنگتو باز می کنی یادت باشه که دیشب یکی به یاد تو چشماشو بسته.

فرستنده : 2514***0939

اس ام اس باحال دوستت دارم

دوست داشتنت ثروت منه ، خواستن تو راز دل منه ، این ساز منه گیتار منه.

فرستنده : نگین 4722***0938

اس ام اس باحال دوستانه

یا رب دل دوستان پر از غم نکنی ، با تیر قضا قامت ما خم نکنی ، ای چرخ تو را به حق قرآن سوگند ، یک مو ز تن رفیق ما کم نکنی.

فرستنده : 5484***0917

نظرات 2 + ارسال نظر
که چی؟ شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

آفرین

حامد و میثم شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ http://hamedsport1374.blogfa.com

یک تریلی میخرم شاگردم شو برو فقط بخواب به عشق تو پشت آن مینویسم بوق نزن سالار خواب .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد