پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 89

در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ، باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی.

فرستنده : مینا 8097***0936

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس می کنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد!

فرستنده : آرمان 0816***0937

مثل قناری هرشب هوایت می کنم / آسمان کوچکی دارم آن را هم فدایت میکنم.

فرستنده : فریبا 0841***0937

جغرافیای کوچک من بازوان توست کاش تنگ تر گردد این سرزمین به من...

فرستنده : 1926***0938

نفس نمیکشد هوا قدم نمیزند زمین ، سکوت میکند غزل بدون تو یعنی همین!

فرستنده : 1926***0938

میدونی فرق تو با عشق ، زندگی و گل چیه؟ عشق 1 کلمه است اما تو معنی اونی. زندگی 1 اجباره اما تو دلیل اونی. گل 1 گیاهه اما تو عطر اونی..

فرستنده : آرمان 0816***0937

گفتی اسیر عشقمی نگاه من مال خودت ، قلبمو هدیه می کنم واسه شب تولدت.

فرستنده : نیلوفر 8097***0936

تو با من باش و بگذار عالمی از من جدا گردد ، چو یکدم با تو بنشینم دل از هر غم رها گردد.

فرستنده : 2035***0938

تو نبودی دل به دل راهی نداشت ، از خیال عشق آگاهی نداشت ، تو نباشی تا قیامت بی کسم در تمام زندگی دلواپسم.

فرستنده : مینا 8097***0936

غروبا وقتی خورشید ته دریا میمیره / دلم از دوری تو قد یه دنیا میگیره...

فرستنده : آرمان 0816***0937

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://shadfun.com/

سلام امیدوارم شاد و خوب باشید

وبلاگ فوق العاده ای دارید تنوعش بسیار بالاست و اگه کسی بیاد احتمالش کمه که دفعه آخرش باشه

اگه مایل به تبادل لینک با سایت متنوع شاد فان بودید ، من رو با این اسم لینک کنید :

سایت مرجع طنز و سرگرمی

شادمان و پیروز باشید

فرشته چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://21noghte.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود عزیزم
ممنون

اصلی پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.asli.mihanblog.com

با سلام و عرض ادب
بنده دوست دارم با شما تبادل لینک کنم.
پیج رنک بنده 3 می باشد و آماده تبادل لینک می باشم
بنده شما رو لینک کردم . در صورت موافقت بنده رو لینک کنید
. با عنوان
فروشگاه اصلی ، محصولات پرطرفدار جدید

و خبر بدید.
تشکر

m-b-t چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://m-b-t.blogfa.com

سلام
اززحماتتان تشکرمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد