پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

sms طنز خنده دار

Sms طنز عیدقربان

می دونی؟
میگن گوسفندا همشون آنفولانزای خوکی گرفتن تو رو خدا تو نگیری ها
من یکی رو تو حساب کردم. عید قربان مارو جلو در و همسایه ضایع نکن

Sms خنده دار حیف نون

به حیف نون گفتن واسه زلزله بم چه کمکى کردى؟ گفت: متاسفانه من دستم خالی بود، ایشالا زلزله بعدی!

Sms خنده دار غضنفر

غضنفر به زنش میگه: زن مهریه‌ات را بگذار اجرا تا با پولش خونه بخریم!

Sms خنده دار

پیامی برای دختران : ز گهواره تا گور دانش بجوی چون از شوهر خبری نیست!

فرستنده : 1831***0937 

اس ام اس برای کسی که سرماخورده:
شنیدم خورده ای سرما جدیدا و حتی می کنی سرفه شدیدا ، اگر حالت مساعد گشته امروز ، دعایت کرده ام بی شک عمیقا!

Sms طنز خنده دار

غبار از چهره ی نازت بگیرم / یک شب من پرده از رازت بگیرم / تو در چشمان من یک سیب سرخی / خدا قسمت کند گازت بگیرم.

نظرات 1 + ارسال نظر
zahra یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.zahraakrami.mihanblog.com

سلام مطالبت واقعا عالیه خیلی خیلی خوشم اومد من هیچ وقت سایتی به این کاملی ندیده بودم هر روز سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد