پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

Sms عاشقانه جدید

Sms عاشقانه شاد

دنیا را می دهم برای یک لحظه لبخندت. هراسی نیست ، شاد که باشی دنیا دوباره از آن می است.

فرستنده : 1831***0937

Sms عاشقانه غمگینانه

تو با من باش و بگذار عالمی از من جدا گردد ، چو یکدم با تو بنشینم دل از هر غم رها گردد.

فرستنده : 2035***0938

Sms عاشقانه دوستت دارم

آنچه سکوت شب را می شکند گریه من است و آنچه غرور را میشکند محبت توست. دوستت دارم.

فرستنده : 1004***0939

Sms دوستت دارم عاشقانه

وقتی گریه می کنی اونی که ارومت می کنه دوستت داره ولی اونی که باهات گریه می کنه عاشقته.

فرستنده : آرمان 0816***0937

Sms عاشقانه خنده دار

سلام خسته نباشید !

میخواستم صحنه یه تصادف رو گزارش کنم

برخورد دوتا برق نگاه با سرعت خیلی زیاد ، مقصر ۱۰۰% عاشق شده !

و تا ابد به سکوت محکوم شد

Sms فلسفی عاشقانه

تو ویترین زنگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست چون اون فقط وسوست میکنه اونی رو که داری از دست بدی

Sms جدید درمورد انتظار

دلم در شهر غربت بی قرار است / به دنبال تو در شب رهسپار است
ولى
از هر که می گیرم سراغت / جوابم انتظار و انتظار است

Sms جدید عاشقانه

تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم
من
می شم زلال بارون تا کنار تو ببارم

Sms عاشقانه جدید

تا قاف ترین قله هستی / سیمرغ ترین همسفرم باش
من مرغ اسیر دل دریاچه نورم / تا پر بکشم سوی خدا همسفرم باش

Sms آشقانه جدید

من به جرم باوفایی این چنین تنها شدم / چون ندارم همدمی بازیچه دلها شدم

Sms غمگینی و عاشقانه

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم،
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

Sms عاشقانه

گل فرستادم، تو بو کن،
اگر رفتم تو با گل گفتگو کن،
اگر مردم فدای تار مویت،
اگر ماندم که باز آیم به سویت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد