پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدید غمگینانه و دلتنگی

جدیدترین اس ام اس های غمگینانه و دل شکسته

دوست دارم شب را به غم سر کنم ٬ دفتری را از اشک چشمم تر کنم

نام آن دفتر نهم دیوان عشق ٬ عشق را عنوان آن دفتر کنم

اس ام اس عاشقانه و غمگینانه

یک روز رسد خوشی به اندازه کوه ٬ یک روز رسد غمی به اندازه دشت ٬

افسانه زندگی چنین است گلم ٬ در سایه کوه باید از دشت گذشت

اس امس دلتنگی جدید

من و این داغ در تکرار مانده / من و این عشق بیدار مانده

مپرس از من چرا دلتنگ هستم / دلم بین در و دیوار مانده

اس ام اس جدید دلتنگی

من آن ابرم که میخواهد ببارد / دل تنگم هوای گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت / نمیداند کجا سر میگذارد

متن های غمگینی جدید

خوشا روزی که با هم مینشستیم / قلم در دست و کاغذ مینوشتیم

قلم بشکست و کاغذ در هوا شد / مگر خط جدایی مینوشتیم

اس ام اس دل شکسته جدید

آشنای شهر بارون بیا من شدم پشیمون / فکر این شکسته دل باش پشت ابرا نشو پنهون

اس ام اس غمگینانه

گمانم اشک من پایان ندارد / دل دریادلان سامان ندارد

بریز اشک صداقت بر نگاهت / که خنده بر لبانم جا ندارد

اس ام اس دوری و غمگینانه

دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان.

فرستنده : ریحانه از تبریز 2470***0914

اس ام اس دوری و دل شکسته

اگر دیدی دلی تنها نشسته ، میان رنج غمها تک نشسته ، نگو آن دل چرا تنها نشسته ، بدان که دوریت او را شکسته.

فرستنده : 1911***0935

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

دلتنگی بد نیست یادگاری از آنهایی است که دوستشان داریم. دلتنگتم.

فرستنده : 1911***0935

غمناک ترین اس ام اس سال

غمناکترین ناله دلم  بهانه دیدن توست ، بگو با دل بی قرارم چه کنم؟

فرستنده : 1938***0937

اس ام اس دل تنگی و فاصله ها

مینویسم د – ی – د – ا – ر
تو اگر بی من و دلتنگ منی ، یک به یک فاصله ها را بردار.

فرستنده : 2974***0935

اس ام اس دل شکسته خیلی جدید

بارفیقان می نشینی

ازغریبان یادکن

این دل بشکسته راهم با

پیامی شاد کن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد