پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدید عاشقانه

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

مثل شقایق زندگی کن کوتاه اما زیبا. مثل پرستو کوچ کن فصلی اما هدف مند. مثل پروانه بمیر دردناک اما عاشق.

فرستنده : علی از شهرکرد 6727***0913

اس ام اس عاشقانه عارفانه

شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند / آن قدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند

اس ام اس عاشقانه جدید

صدایت میکنم هر شب ، تو هم امشب صدایم کن

تو مغروری ، غرورت را فقط یک شب فدایم کن

اس ام اس عاشقانه و جدایی

خدا تنهاست دوتا نمیشه / دل اگه دل باشه از هم جدا نمیشه

اس ام اس جدید عاشقانه

روز سپری شد به امیدی که شب آید / شب آمد و دیدم به لبم تاب و تب آمد

ای یار دعا کن من بیچاره مبادا / در حسرت دیدار تو جانم به لب آید

اس ام اس عاشقانه مفهومی

کمتر ای مونس جان بر من دیوانه بخند / که در این دشت جنون ، عاقل و دیوانه یکی است

اس ام اس و متن عاشقانه

من یک نامه عاشقانه ام ، بازم کن / محتاج کمی نوازشم ، یارم باش

اس ام اس و جملات عاشقانه

هر قدر که سکه ای سیاهم ای دوست / در قلک سیـنـ ه ات پس اندازم کن

اس ام اس عاشقانه خیلی جدید

قویی که شنا میکرد در برکه چشمانت / موجی که رها میشد در بستر چشمانت

بویی که نفس میزد در دام گریبانت / من بودم و خواهم بود همواره پریشانت

اس ام اس عاشقانه و فراموشی

دلم اعدامی عشق است به دار قلب خاموشت بدان تا لحظه مردن نخواهم کرد فراموشت.

فرستنده : 9914***0917

اس ام اس عاشقونه جدید

تو میتونی با موندنت یخه دلمو آب کنی
میتونی اشک تو چشام واسه همیشه خاک کنی
تو میتونی بزاری من دوباره زندگی کنم
یا اینکه با نبودنت زندگیمو خراب کنی

جملات احساسی و عاشقانه جدید

نمیدانم چرا بیمارم امشب
سکوتی خفته در گفتارم امشب
غم اشک دلم آهسته می گفت
پریشان از فراق یارم امشب

متن احساسی و عاشقانه

دیشب روی شیشه ی تبدار تو را (ها) کردم

با نفسم اسم زیبای تو را جدا کردم

شیشه بدجور ابری و بارانی شد

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

با نوک انگشت کشیدم عکس زیبای تو را

عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم

شعر و اس ام اس عاشقانه

دلم زیباترین دلهاست امروز

درون این دلم غوغاست امروز

دلم را در طبق بنهاده بودم

دهم آن را به دست یار امروز

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.abi asemooni.blogsky.com

وبلاگتان بسیار با نمک و خنده دار بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد