پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

Sms asheghane

Jadidtarin sms haye asheghane

اتل متل هندونه
لبات در قندونه!
آهای عزیز دردونه
دوستت دارم، مفهومه؟

فرستنده : 9096***0937

Sms asheghaneh

نزار دلم  از همه چی خسته بشه

نزار چشای باز من بسته بشه

نزار صدای قلبی که داره واسه تو میزنه

با رفتنه تو کم بشه آرومو آهسته بشه

فرستنده : 3012***0936

Smshaye asheghane

بر درت می آمدم هر شب مرا وامیزدی ، گفتمت نامهربانی دم ز حاشا می زدی ، دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر ، کاش دریای تو بودم دل به دریا می زدی.

فرستنده : ریحانه از تبریز 2470***0914

Sms asheghane 1389

غروب غمت را به هر قیمتی خریدارم چون طلوع شادیهایت را از ته دل آرزو دارم.

فرستنده : 1911***0935

Sms asheghane 89

مادرم گفت عاشقی 1 شب و پشیمانی 1000 شبه. حالا 1000 شب پشیمانم که چرا 1 شب عاشقت نشدم.

فرستنده : آرمان 0816***0937

Sms 2010 asheghaneh

میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟ گفت هر قدر میخوای نوکم بزن ولی تنهام نزار!

فرستنده : 9708***0917

Sms asheghane 2010

اگه من اشکی تو چشمای تو بودم از رو چشات لیز میخوردم و رو لبات فرود می اومدم. اما اگه تو اشکی تو چشمای من بودی از ترس از دست دادنت هیچ وقت گریه نمی کردم!

فرستنده : آرمان 0816***0937

Sms asheghaneh jadid

در میان ظلمت شبهای غم ، چلچراغ قلب من چشمان توست / در کنارم لحظه ای آسوده باش ، همدم دستان من دستان توست.

فرستنده : مینا 8097***0936

Sms asheghane ziba

در تو وقتی میگیره دل من میخواد بمیره ، حاضرم دلم فدات شه تا که قلب تو نگیره.

فرستنده : مینا 8097***0936

Sms asheghane jaleb

زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست ، عشق آن نیست که کنارش باشی ، عشق آن است که به یادش باشی.

فرستنده : 8356***0913

Sms asheghane bahal

هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت ، آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم .

فرستنده : 3503***0916

Sms asheghane bamaze

خواب بودم سخن عشق تو بیدارم کرد
بی خود بودم عطش عشق تو هوشیارم کرد

فرستنده : 7989***0938

Behtarin smshaye asheghane

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند
سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند.

فرستنده : 6978***0937

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد