پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

Sms جدید 89

و عشق هیچگاه فراموش نمی شود مگر 1 بار. آن هم برای همیشه.

فرستنده : آرمان 0816***0937

=====================

Sms خیلی جدید آبان 89
من آن شمعم که شبها در شبستان تو میسوزم ، به ظاهر شاد و در باطن ز هجران تو میسوزم.

فرستنده : مینا 8097***0936

=====================

Sms جدید 1389باران بهانه ای بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی ، کاش نه کوچه انتهایی داشت نه باران بند می آمد.

فرستنده : آرمان 0816***0937

=====================

Sms 89
بس که دیوار دلم کوتاه است هرکه از کوچه تنهایی من میگذرد به هوای هوسی هم که شده سرکی می کشد و میگذرد..

فرستنده : آرمان 0816***0937

=====================

Sms jadid 89
هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالار ماست ، یاد او درمان و عشق او در قلب ماست.

فرستنده : 2093***0936

=====================

Jadidtarin sms haye 1389
بهترین سلام تقدیم به کسی که معرفتش دریاست و همیشه به یاد ماست.

فرستنده : 6486***0936

=====================

Sms مفهومی جدید 89
یک شب آمد زیرو رویم کرد و رفت / بغض تلخی در گلویم کرد و رفت / مذهب او هر چه باداباد بود / خوش به حالش که اینقدر آزاد بود / بی نیاز از مستی دلشاد بود / چشم هایش مست مادرزاد بود / یکشبه از عمر سیرم کرد و رفت / من جوان بودم ، پیرم کرد و فت!

فرستنده : E.r 4481***0917

=====================

Sms جدید با موضوع خدا
یه نفس یاد خدا ، یه سبد خاطر آسوده و شاد ، یه بغل شبنم آرامش صبح ، یه هزار آینه از جنس دعا ، همه تقدیم شما.

فرستنده : E.r 4481***0917

=====================

Sms زیبا و جدید
ما ز بد نام کم  نشدیم/ گر چه بد نام شدیم خم نشدیم آدم از روز ازل خورد فریب/خوب شد ما یکی آدم نشدیم

=====================

Sms جدید با موضوع دوستی
خدایت یار تا آن دم که از هستی نشان باشد ؛ دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد.

فرستنده : 3686***0937

=====================

Sms ها و پیامک های جدید 89
اگر نهایت دوستی در قطره های باران است پس دریاها را به تو تقدیم می کنم.

فرستنده : 3686***093۷

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد