پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه آبان ماه 89

به امید چتر فردایت خیس بارانم ، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم.

فرستنده : فریبا از تبریز 0841***0937

.....................................................

متاسفم. دیگه امیدی نیست. افتادی تو معدن دلم  حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم که بیان  عمرا نمیتونن بیارنت بیرون

.....................................................

تمام حجم خیالم از تو لبریز است خیالم کوچک  نیست تو بزرگی

.....................................................

ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم ولی دیدم هیچ چیز تلخ تر از ندیدنت نیست !

.....................................................

همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟

اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام  . .

.....................................................

در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟

عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری . .

.....................................................

تو دیگه بر نمیگردی ولی من چشم انتظارم / هنوز برام عزیزی چه دل ساده ای دارم . . .

.....................................................

در همه عالم گشتم و عاشق نشدم ، تو چه بودی که تو را دیدم و دیوانه شدم.

.....................................................

روزگاریست که در این کوچه گرفتار توام ، باخبر باش که در حسرت دیدار توام ، گفته بودی که طبیب دل هر بیماری ، پس طبیب دل من باش که بیمار توام.

.....................................................

یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه / یادت نره که خواستنت مثل نفس کشیدنه / یادت نره که آیینه از طپش تو روشنه / یادت نره نبودنت جونمو آتیش می زنه.

.....................................................

تمام نفسهای امروزم را تقدیمت میکنم ، تا به دوست داشتن دیروزم شک نکنی!

فرستنده : آرمان 0816***0937

..................................................... 

 

  • اس ام اس باحال آبان ماه 89
  • اس ام اس سرکاری آبان 89
  • اس ام اس عاشقانه آبان ماه 89
  • اس ام اس غمگینی و دلشکسته آبان ماه 89
  • اس ام اس فلسفی و حکیمانه آبان 89 
  • اس ام اس آبان 89
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد