پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

شعر عاشقانه اس ام اسی

به کوی زلف تو دائم مراودت دارم               و دائماً جواب کوچکی از تو مسئلت دارم

هزار بار از سر ِ این بیت رد شدی اما          یک بار بلند نخواندی که “دوستت دارم”

..............................................

امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه دیدار است

آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است !

..............................................

چشات دیگه از من خسته و سیره / اما هنوز چشمای من اسیره

فقط بدون که این دل شکسته / منتظره بگی واست بمیره . . . 

..............................................

نوشتم حرف دل را تا بخوانی / که چون دوری ز من دردم بدانی

در این دنیا ندارم غیر تو کَس / بمیرم گر مرا از خود برانی . . .

..............................................

سر و پایت طلا باشه گل من / وجودت بی بلا باشه گل من

به غیر از من اگر یاری بگیری / الهی بی وفا باشه گل من !

..............................................

عمری است که ویران شده ام / ساکت و سرد و پریشان شده ام

تا تو آیی و مرا دریابی / من اسیر شب طوفان شده ام . . .

..............................................

دلم با عشق تو عاشق ترین شد / تمام لحظه هایم بهترین شد

ولی بی مهریت کار دلم ساخت / دل تنهای من تنها ترین شد . . .

..............................................

ترسم که شبی در غم جانکاه بمیرم / در حسرت دل باشم و با آه بمیرم

آن لحظه آخر که اجل گفت بمیرم / ای کاش تو را بینم و آنگاه بمیرم . . .

..............................................

ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را . . .

..............................................

شعر اس ام اسی   

شعر اس ام اسی تبریک سال نو  

دوبیتی طنز واسه اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد