پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جذاب سرکاری

نمی دونم کی اون روز میاد که
.
.
.
.
.
تو بفهمی این پایین هیچ خبری نیست.

...........................................

گفتی ای یار گفتم زهر مار ، گفتی ای نور گفتم مرده شور ، گفتی از غم دوری تو بیمارم ، گفتم به من چه مگه من پرستارم!

فرستنده : آرمان 0816***0937

...........................................

آرامش در زندگی بهترین چیز است.
.
.
.
بیا با هم به آرامش فکر کنیم به طبیعت ، به زیبایی ، به دوستی ، به بهشت ، به جهنم! به من چه ! به تو چه! برو بابا حوصلت رو ندارم!

فرستنده : آرمان 0816***0937

...........................................

منو از خونه قلبت بیرون انداختی ، بی انصاف درو باز کن دستم لای در گیر کرده!

فرستنده : آرمان 0816***0937

...........................................

اگه میخوای عاشقت باشم این رمزو بزن (*****) و وارد قلبم شو زدی؟ بیا برو! بیا برو رمز رو اشتباه زدی رفتی تو دماغم.

فرستنده : آرمان 0816***0937

...........................................

نرو پایین سرکاریه!

.

.

.

نرو

.

.

.

نرو

.

.

.

سلام ، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی من این پایین منتظرت بودم.

...........................................

برای من یه فرشته بودی اما هیچ وقت منو دوست نداشتی و همیشه با رقیب های من پرواز کردی. خدا رو شکر تازه فهمیدم تو عزرائیلی.

...........................................

سلامی به گرمی اتو ، به نرمی پتو ، به شیرینی لبو ، دوستت دارم هلو!

...........................................

دستان پسرک می لرزید... چشمانش گشاد شده بود ، دهانش باز مانده بود .. توان حرف زدن نداشت ، سکوت همه جا را فراگرفته بود .. آخر او هم مانده بود چه طور میمون میتونه اس ام اس بخونه.

...........................................

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد! خاک برسرم! اگه تو اونی که دلم می خواد حتما خرم!

...........................................

یه مثل قدیمی هست که میگه : فلفل نبین چه ریزه درشتاش زیر میزه!

...........................................

اس ام اس اصلی :
تو با گوشیت چیکار کردی که هر چی زنگ می زنم میگه : مشترک مورد نظر در قلب شماست.
ورژن تغییر یافته:
تو با گوشیت چیکار کردی که هر چی زنگ میزنم میگه گوسفند مورد نظر در گله نمی باشد!

...........................................

هیچ میدونی چقدر گلی ...
..
..
واسه دستات ضرر داره فقط از مایع ظرفشویی جام استفاده کن.

...........................................

با پرتاب کردن حتی یک مشت برف از فریزر به کوچه به تعطیلی مدارس کمک کنید.

...........................................

می خوام ببوسمت
..
چشماتو ببند
1
2
3
چون چشاتو نبستی از بوس خبری نیست.

...........................................

.....................
.....................
... ................
.....................
.....................

میدونی این چیه ؟ عکس هوایی از همایش سالانه منگل هاست و اگه دقت کنی می بینی جات اون وسط خالیه!

........................................... 

 

دانستنی های جذاب 

مطالب جذاب انگلیسی  

اس ام اس عاشقانه جذاب 

  • نظرات 2 + ارسال نظر
    من جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://sometimes1.blogfa.com/

    وای این چه ابتکار جالبی بود
    خیلی کار خوبی کردین

    نجس شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.mehrandanlod.blogfa.com

    گفتی ای یار گفتم زهر مار ، گفتی ای نور گفتم مرده شور ، گفتی از غم دوری تو بیمارم ، گفتم به من چه مگه من پرستارم! فقط این زیبا بود اونجا همه نجس بود

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد