پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جذاب عاشقانه

اگه منو تو 2 تا برگ بودیم تو خزون زودتر از تو میفتادم تا زمانی که تو میفتی در آغوش بگیرمت.

فرستنده : آرمان 0816***0937

......................................................

با چشمان تو مرا به الماس ستاره ها نیازی نیست ، این را به آسمان بگو.

فرستنده : 1743***0938

......................................................

تو اگر هیچ شوی گوهر زیبای منی ، خودمانی با توگویم که تو دنیای منی.

......................................................

دوست همه باش و معشوق یکی ، مهرت را به همه هدیه کن و عشقت را به یکی.

......................................................

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد احساس نمودم که دلم در خطر افتاد ، تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت ، زیبایی گل های بهار از نظر افتاد.

......................................................

عشق تو همچون افق بی انتهاست ، قلب من خالی ز هر ننگ و ریاست ، زندگی با آرزوها روبروست ، با تو بودن از برایم آرزوست.

......................................................

کاش معشوقه ز عاشق طلب جان میکرد ، تا که هر بی سر و پایی نشود یار کسی.

......................................................

در اوج دل نشاندمت ، در رهگذر زندگی زمانه گر خزان شود ، تویی بهار زندگی.

......................................................

بمون بگو چیکار کنم ، دنیا پر از درد و غمه / تموم زندگیم تویی ، تو هم که اخمات تو همه!

......................................................

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشای تو زیباست اگر بگذارند ، به من عاشق مسکین به حقارت منگر ، دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند.

......................................................

عشق یک واژه زلال است ، تو باید باشی / قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی / فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت ، زندگی بی تو محال است تو باید باشی.

......................................................

فکر دوری را مکن چون قلب تو نزد من است ، قلب پاکت تا ابد منزلگه جان من است.

......................................................

اگر
به یادت نمی‌آیم،
دلیل ِ فراموشی تو نیست؛
من،
ترس از ارتفاع دارم

...................................................... 

 

دانستنی های جذاب 

مطالب جذاب انگلیسی  

اس ام اس عاشقانه جذاب 

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد