پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری مهر 89

اگه دیدید که اس ام اسها کمه کم لطفی خودتونه!!!!

اندازه یه کامیون زنبور عسل دوست دارم، اگه جرات داری برو بشمار

فرستنده : 5042***0916

...........................

نیست ، نیست ، به جون خودم نیست ، گیر دادی میگم نیست ، خب چیکار کنم نیست ، عجب آدمیه میگم نیست ، باور کن لنگت تو دنیا نیست.

فرستنده : 5696***0938

...........................

شاعر از کوچه مهتاب گذشت ، لیک شعری نسرود ، نه که معشوقه نداشت ، نه که سرگشته نبود ، سالها بود دگر کوچه مهتاب خیابان شده بود.

فرستنده : 2040***0936

...........................

دوستی اگر بین ماست از کشش قلبهاست ، قلب تو اگر آهن است ، قلب من آهنرباست..

فرستنده : علیرضا 6323***0936

...........................

اگه بابانوئل آمد سراغت و انداختت تو کوله پشتی نترس ، چون یکی تورو ارزو کرده.

فرستنده : 9860***0918

...........................

مثل یه بچه گوریل که موز می دن دستش ذوق کردی! فکر کردی می خوام بگم دلم برات تنگ شده؟
نه جونم! از بی کاری گفتم یه SMS بدم!

...........................

همیشه مثل چراغ راهنمایی باشید ، لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد و دلت همیشه سبز.

فرستنده : 5879***0916

...........................

به حساب جاری قلب طلایی شما یکصد میلیون دوست داشتن واریز کردم شما می توانید با مهرکارتتان هر قدر لازم داشتید برداشت کنید.

فرستنده : 9818***0912

...........................

از شیرجه ای که به سمت گوشی زدی متشکرم! ( تا ضدحال بعدی خداحافظ )

فرستنده : 3488***0938

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا مهدوی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.newtrack.ir

سلام به شما دوست گرامی. لطفا ما را با عنوان: بروزترین سایت موزیک لینک بفرمایید و به ما اطلاع دهید که با چه نامی لینکتان کنیم. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد