پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه مهرماه 89

اس ام اس عاشقانه مهرماه 89 

 

قصه عشق من و تو به قشنگی خیاله ، من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله.

.......................................................

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه ، می نویسم تا بدونی یاد تو ، تو دل میمونه.

فرستنده : 3012***0917

.......................................................

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو ، تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو.

فرستنده : 0718***0936

.......................................................

ماندن پای کسی که عاشقانه دوستش داری ، قشنگترین اسارت است.

.......................................................

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا ، تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا.

.......................................................

ای تو تنها خوب دنیا ، بی تو من تنهاترینم ، با تو مثل یک ستاره بی تو من خاک زمینم.

.......................................................

بس که در تدبیر فردا مانده ایم ، باهمیم اما چه تنها مانده ایم ، در کلاس جمع و تفریق زمان ، عاشق جمعیم و منها مانده ایم.

.......................................................

یه خار همیشه مواظب گلشه اگه به گلش دست بزنی خونتو میریزه ، خارتم گلم!

.......................................................

عشق مثل آب میمونه.....که میتونی توی دستت قایمش کنی..آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست... قطره قطره چکیده بی انکه بفهمی.. اما دستت پر از خاطره است

.......................................................

نه دست خود من نیست ، باید به تو برگردم ، دنیا رو نمیدونم ، من دور تو میگردم با فکر تو می خوابم ، از فکر تو بیدارم ، نه دست خود من نیست حسی که بهت دارم ، خورشیدو بکش سمتت تو این شب تکراری ، دنیا رو نمیدونم تو جاذبشو داری.

فرستنده : 0944***0939

.......................................................

در کوی باوفایان عمری دویده بودم ، مهری که درتو دیدم آنجا ندیده بودم.

فرستنده : 0944***0939

.......................................................

زیباترین شب زمین شبی پر از نگاه تو ، دعای من برای تو خدای من پناه تو.

فرستنده : آرمان 0816***0937

.......................................................

تو این روزای بی کسی هر کی به فکر خودشه ، من که بریدم از همه دلم فقط به تو خوشه.

فرستنده : آرمان 0816***0937

.......................................................

چند وقت پیش تصادف کردم ، خوردم به عظمتت!

فرستنده : آرمان 0816***0937

.......................................................

دیگران را اگر از ما خبری نیست چه غم ، نازنینم تو چرا بی خبر از ما شده ای؟

فرستنده : 4850***0913

.......................................................

<<عشق>> یعنی همه چیز رو در راه مقدس دادن و در پاداش چیزی رو نخواستن!

فرستنده : 4973***0936

.......................................................

با بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله روی لطیف ترین گل می نویسم ... به یادتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
amir جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ق.ظ

bloget ali mahmod mesl khodet,

amir جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ق.ظ

alie mahmod mesl khodet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد