پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس قلب های شکسته

اس ام اس برای قلبهای شکسته

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره ، منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره ، مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته ، وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته.

........................................

در انتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام ، رها مکن دل مرا که بی تو دل شکسته ام.

........................................

وقتی قلبت شکست  تکه هاشو یه گوشه نگه دار درسته که هیچ وقت مثل اولش نمیشه اما شاید بتونی تکه های گم شده ی یه قلب دیگه باشی.

........................................

ستاره اشکاتو پاک کن آدما وفا ندارند ، واسه رفتن و شکستن دم به دم دلیل میارن.

........................................

واسه شکستن یه دل فقط یه لحظه وقت میخوای ... اما واسه اینکه از دلش دربیاری شاید هیچ وقت فرصت نداشته باشی

........................................

شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست ، این دل ما را نگاهی سرد پرپر میکند.

........................................

از دوریت چه دارم غیر از دلی شکسته ، چشمی همیشه ابری ، پایی همیشه بسته.

........................................

اگر دیدی دلی تنها نشسته ، میان رنج و غمها تک نشسته ، نگو آن دل چرا تنها نشسته ، بدان که دوریت او را شکسته.

فرستنده : حسین

........................................

نشستی عاشقانه در دل من ، کشیدی خط عشق بر ساحل من ، شکستی حرمت دریاشکن را ، چه کردی بی وفا با این دل من.

فرستنده : آرمان 0816***0937

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد