پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری 1389

الاغ چرا دیگه "اس ام اس"نمیدی؟؟
.
.
.
به زودی در سینما های سراسر کشور.

.

.

فرماندهی نیروی انتظامی
اعلام کرد از فردا دختران با مانتوی تنگ، شلوار
کوتاه، روسری کوتاه، موی بلند، روی سیاه، ناخون
دراز واه واه واه!

.

.

اگه می بینی دلم میخواد فدات بشم
اگه می بینی که تو رو با دنیا عوض نمیکنم
مال اینکه که اکس خوردی و تو توهمی!

.

.

من یه sms کوچکم از گوشی صاحبم فرار کردم اومدم بگم که اون تورو خیلی دوست داره الان باید برگردم به اون چی بگم؟

.

.

اگه گفتم عاشقتم ، اگه گفتم دیوونتم ، اگه گفتم فقط تورو میخوام ، داشتم خواب برات پیت رو می دیدم! توهم فانتزی نزن!

.

.

میدونی سلول های مغزت چقدره!؟
یکی؟
دوتا؟
100تا؟
شایدم هزار تا ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد ، شاید هم اصلا سلول نداشته باشی! چون نمیدونی من الان سرکارت گذاشتم!!!

.

.

همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش!!!

.

.

هر وقت کسی رو دیدی احساس کردی میخواد بغلت کنه و فقط تو می بینیش زبونت بند اومده ، صدایی نمیشنوی و زمان نمیگذره ، مطمئن باش اون عزراعیله!

.

.

دو شاخه گل ، دو جام مستی ، به قربانم بری هر جا که هستی!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.tata20.blogfa.com

سلام مرسی از مطالب جالبتون ببخش یه کم دزدی کردم به منم سر بزن خوشحال میشم

ندا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد