پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس 1389

همیشه تلخ ترین خاطرات زندگی رو با کسی تجربه می کنیم که شیرین ترین خاطرات رو باهاش داشتیم.

.

.

پیش بی درد صحبت از درد مکن / شاخ سبز دلت را به خطا زرد مکن / مرد اگر نیست در آن شهر ولی کوه که هست / تکیه بر کوه کن و تکیه به نامرد مکن.

.

.

جاده جوانی لغزنده است ، زنجیر ایمان را ببندید.

.

.

مهر دل ما مدام تقدیم شما ، عمری که شود به کام تقدیم شما ، پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست ، یک باغ گل سلام تقدیم شما.

.

.

ای کاش زندگی مثل بازی فوتبال بود! خوشی را پاس ، جدایی را شوت ، بی وفایی را فول ، غم را آفساید و محبت را گل می کردیم.

.

.

زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم ولی اشک به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.

.

.

توی دنیا دو نفر باش یکی واسه خودت و یکی برای دیگری .. واسه خودت زندگی کن و برای دیگری زندگی باش!

.

.

دیدم که تو دریایی و من رود شدم / در وسعت چشمان تو محدود شدم / آن روز که در آتش عشق افتادم / سرسبزتر از آتش نمرود شدم.

.

.

یه پیامی می فرستم به امید پیام تو ، نه این که بخونی و بگی بی خیال تو.

.

.

جوانی را شمع کردم تا بجویم زندگانی را ، نجستم زندگانی را گم کردم جوانی را.

.

.

به چه مشغول کنم دیده و دل را که مدام ، دل تو را می طلبد و دیده تورا می جوید.

.

.

گرچه دوست نمی خرد ما را به ریالی ، ولی نفروشم تارمویش را به جهانی

.

.

انجماد قلب ها را از خشکسالی چشم ها می توان قهمید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد