پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اسمس سرکاری

اس ام اس سرکاری جدید 

 

اسمس سرکاری جدید jok20.blogsky.com 

 

من این اس ام اس رو نفرستادم٬ موبایلم خودش فرستاده

مثل اینکه موبایلم خاطر خواه موبایلت شده !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی با ما سر یاری ندارد

دلی سودای دلداری ندارد

شنیدم لیلی و مجنون ولیکن

دل من قصد علافی ندارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام خوبی ؟ خیلی دلم برات تنگ شده

آنقدر که از دوریت میخوام گریه کنم

اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کدام کشور را فتح کنم تا حاضر شوی مرا شهردار دهکده ی قلبت کنی ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از سخنان قصار غضنفر:

آدم‌ها دو دسته‌اند:
دسته‌ی اول آن‌هایی که توی دسته‌ی دوم اند،
دسته‌ی دوم آن‌هایی که توی دسته‌ی اول‌اند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر کسی بهت نگاه کردعاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماه مبارک رمضـان بر همه ی مـسلمین جهـان مـبارک

باد حتی شما دوست عزیزی که کله گنجشکی می گیری !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به کوی زلف تو دائم مراودت دارم               و دائماً جواب کوچکی از تو مسئلت دارم

هزار بار از سر ِ این بیت رد شدی اما          یک بار بلند نخواندی که “دوستت دارم”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس  ام اس برای کسی که سرما خورده:

شنیدم خورده ای سرما جدیداً               و حتی می کنی سرفه  شدیداً

اگر حالت مساعد گشته امروز               دعایت کرده ام بی شک عمیقاً

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سه نفرتو قلب من جا دارن :

۱-خدا

۲-مادرم

۳-پدرم

آخى تونیستى!!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://noor102gheverzeh.blogfa.com/

سلام وب خیلی جالبی داری اگه مایل هستید من رو لنک کنید تا شما رو لینک کنم

s سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

khob bod

عسل چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://bahoone15.blogfa.com

ببین من آدم رکیم ناراحت نشیا!ولی یکم بی مزه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد