پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اسمس رومانتیک و عاشقونه

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید 

 

اس ام اس رومانتیک jok20.blogsky.com 

 

دوستت داشتم
چنان که کودکان ِ دبستانی
زنگ ورزش را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه ۱ روز ۱ شاپرک / تو خونتون کشید سرک

یه خرده یاد من بیفت / نگو ولش کن به درک !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زود باش از قلبت یک کپی بگیر، چون می خوام اصلشو بدزدم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نامه ای از من اگر سویت نمی آید نرنج

هر چه را من می نویسم اشک پاکش می کند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو همیشه ، بی تو نمی شه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نرم افزار عشقت توی قلبم نصب شده.

می خواهم “آپ دیتش” کنم. لطفاْ گوشیتو بذاز رو قلبت !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من از آن می ترسم که دوست داشتن را مثل مسواک زدن بچه به من و تو تذکر بدهند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با اشکی که از دوریت بر چهره دارم / تو را تا صبح محشر دوست دارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو / این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می نویسم این پیامک را به دوست

ای پیامک صورت او را ببوس . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه عشقت کورم کنه مهم نیست، حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شنیدم بوسه پلی است میان قهر و آشتی

طالب شدم هی قهر کنیم هی آشتی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه گل برات فرستادم اگه نرسید ببین تو چقدر گلی که روش نشده بیاد !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام .حالت خوبه؟  تو گم شدی؟؟!!!

.

.

.

آخه دیدم پشت شیشه یه مغازه نوشته یک تکه طلای با ارزش پیدا شده گفتم شاید تو باشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نگرانتم حالت خوبه؟؟؟ جاییت نشکسته؟ مطمئنی که خوبی؟؟ آخه از ارتفاع به این بلندی سقوط کردی.
.
.
.

…  از آسمون یه راست افتادی تو قلب من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده پیام با موفقیت انجام شد

خروج  امکان پذیر نمیباشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم که مهمون نمیخواست کی گفت که مهمونم بشی؟
کی گفت بیای تو قلبم و مهمون نا خــونــده بشی؟
کی گفت که از چشای من خواب و بدزدی و بری؟
کی گفت پریشونم کنی٬ کی گفت بری؟کی گفت بری؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ق.ظ http://far30tak.blogveb.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام جدیدترین وبلاگ مرجع ایرانیان لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد