پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک تصویری

 0    
 |  = \ __sms__
/\       \______|
              0       0

Smse no va kohne shoma
ra kharidarim
( smssiiiiiiiiiiiiiye )

.

.

+"""+
TANHA

.+"""+.+"""+.
Toro

.+"""+.+"""+.
+ DUST
"+.
     "+
 .+"""+.+"""+.
+   DARAM   +
 "+.          .+"
        "+"
AZIZAM

.

.

 ___ /??\___
'—O------O—'              >---> O

Nagi be yadam naboodi ! bebin too fekr to boodam mashin zad behem mordam.

.

.

—-l-l       ‘.o
l       /l l       JL
l
l


اگه یه بار دیگه از این اس ام اس های تکراری بدی خودمو دار میزنم

.

.

12

'        '

.       |       .

9       .        3

'      /        '

.        .

6

ثانیه به ثانیه به یادتم

.

.

o /

/[]  

IL

اجازه

.

.

O

<[]>

IL

میتونم شما رو دوست داشته باشم.

.

.

Be <@> man to <(((<

O<- - < Besham \O/

.

.

.

Gerefti chi shod?

Migam : be cheshme man to mahi fadat besham elahi.

نظرات 9 + ارسال نظر
MyTheme.ir چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

reza چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.ax7ax.blogfa.com

سلام دوست من.وبتون خیلی جالبه.لحظات خوشی رو در وبتون داشتم.به من هم یه سری بزن.
پرتال عکس 7 عکس
بیا ببین وبمو حتما خوشت میاد.
تو بیا ببین میفهمی من چی میگم.
منتظرت هستم
www.ax7ax.blogfa.com

حامد جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://www,shahclip.com

با عرض سلام و خسته نباشید.
بنده مدیر سایت www.shahclip.com هستم.
در صورت تمایل حاضر به تبادل لینک هستم.
لطفا به ایمیل داده شده پاسخ دهید.
سپاسگزارم.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام خسته نباشی
مطالب جالبی بود
مرسی

مرضیه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام
مرسی خیلی عالی بود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

خیلی حال دادی

مهندس جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ

دوست خوبم عالی بودن من ازشون استفاده کردم ممنونم

ناز سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

تکراری بود. بیشتر تلاش کن.

یلدا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

خوب بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد