پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک بامزه و خنده دار

مناجات غضنفر با خدا :
خدایا ماه رمضان را مانند جام جهانی هر 4 سال یک بار و آن هم هر بار در یک کشور قرار بده و ما را در دور مقدماتی حذف کن.

فرستنده : حسین 09373559243

.

پیامک خنده دار جدید

چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا / من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را؟!

فرستنده : سحر 0798***0935

.

پیام کوتاه بامزه

امیدوارم خوشبختی مثل سگ پاچتو بگیره ، مثل سوسک از سر و روت بالا بره ، مثل انگل تو وجودت خونه کنه و مثل اس ام اس پشت سرهم واست بیاد.

.

پیامک جدید خنده دار

دانشمندان تشخیص دادند علت 99 درصد از بی وفایی ها

.

.

.

از بی شارژیه

.

پیامک خنده دار و بامزه

مرسی خوبم شما خوبی؟ چه عجب یادی از ما کرد.

طرح شرمنده کردن دوستان

.

پیامک خنده دار جدید و بامزه

لذت بخش ترین سکوت ها بعد از خداحافظی با آدم پرحرف ایجاد میشه!

.

پیامک سرکاری و خنده دار

خورشید اگر محو تماشای تو نیست دلگیر نشو ، زپشت کوه آمده است.

.

پیامک کوتاه بامزه

مشترک گرامی یادآوری می شود که بنزین سهمیه بندی شده است نه اس ام اس

فرستنده : آرمان 09375820816

.

پیام کوتاه خنده دار

پاتو از زندگیم بکش بیرون جورابت بو میده!

فرستنده :09360003902

.

پیامک جوک

جوجه عصبانی به مادرش : پیشی بیا منو بخور

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

نه کلا از وبلاگت خوشم اومد باحال بود....جون من اگه پیامم رو خوندی یه اهین کن دلم خوش باشه

مرسی از این که قابل دونستی اهین

maryam چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.maryam99x.blogfa.com

سلام عجیجم
وبلاگت خیلی باحاااااااااااااااااااله ایول
اگه با تبادل لینک موافقی من شما رو با هر اسمی دوس داری لینک کنم
اونوقت شما هم منو با اسم قلب شیشه ای
بلینک
قربانت*مریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد