پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک جدید

پیامک های جدید و زیبا

پاییز از زمستون غمگین تره چون بهارو ندیده ، ولی من از پاییز غمگین ترم ، چون خیلی وقته تو رو ندیدم.

.

پیامک خداحافظی جدید

نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بیزارم / ز پیش من نرو هرگز که من تنها تو را دارم.

.

پیامک جدید دوری

شاه نشین چشم من ، تکیه گه خیال توست / گرچه دوری تو ز من ولی دلم به یاد توست.

.

پیامک جالب و جدید

دیشب دفترچه قسطامو ورق می زدم . تمومی نداره ! تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم.

.

پیامک بامزه جدید

تا حالا دیدی کسی به اس ام اس حسودی کنه؟ من حسودیم میشه ! چون اس ام اس میتونه بیاد پیشت اما من نمیتونم بیام!

.

پیامک جدید و زیبا

توی قلبم نوشتم ورود ممنوع! حالا که وارد شدی ، خروج ممنوع!

.

پیامک قشنگ و جدید

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد ، احساس نمودم که دلم در خطر افتاد ، تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت ، زیبایی گل های بهار از نظر افتاد.

.

پیامک فلسفی جدید

رنگین کمان پاداش کسی است که تا آخرین قطره زیر باران می ماند.

.

پیامک دوستی جدید

از شمع آموختم که ایستاده بمیرم ، بی صدا بمیرم ، به پای دوست بمیرم.

.

پیامک جدایی و دوستی جدید

زندگی اجبار است .... مرگ انتظار است..... عشق یک بار است ..... جدایی دشوار است .... یاد تو تکرار است.

.

پیامک عارفانه جدید

لحظات شادی خدا را ستایش کن. لحظات سختی خدا را جستجو کن ، لحظات درد به خدا اطمینان کن و در تمام لحظات خدا را شکر کن.

.

پیامک دوستانه جدید

نرسد دست تمنا چو به دامان شما ، میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما ، از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست ، نیمه جانی است در این فاصله قربان شما.

.

پیامک دلتنگی جدید

دلم تنگ است دلم تنگ است ، دلم اندازه حجم قفس تنگ است ، سکوت از کوچه لبریز است ، صدایم خیس و بارانی است ، نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است

.

پیامک لوتی جدید

پابرهنه دوستت دارم که نگی یه ریگی تو کفشته.

فرستنده : محمد از کاشان 09360000566

.

پیامک مرام و معرفتی جدید

کلاغها گرچه سیاهند و آوازشان خوش نیست اما آنقدر باوفایند که شاخه های خشک درختان را در فصل سرد زمستان تنها نمی گذارند پس تا قیامت کلاغتم.

فرستنده : حسین 09373559243

.

پیامک غمگینانه جدید

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاد یاران می کنم / در غربتی تاریک و سرد از غم ها حکایت می کنم / امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد / آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای بی درد؟

فرستنده : جمال از اسدآباد همدان 09180002892

.

پیامک جدید

غربت را نباید الفبای شهر غریب جستجو کرد. همین که عزیزت نگاهش را به طرف دیگری کرد تو غریبی.

فرستنده : 09190007690

.

پیامک سرکاری جدید

3

3

3

3

برو پایین سرکاری نیست!

3

3

3

یکم دیگه بری میرسی باور کن سرکاری نیست!

3

3

3

3فارشی دوستت دارم!

فرستنده : آرمان 09375820816

.

پیامک خنده دار جدید

یواش بیا پایین یه چیزی بهت بگم:

.

.

.

تند اومدی بهت نمیگم.

فرستنده : آرمان 09375820816

.

پیامک فراموشی جدید

ای لحظه ها من سرخورده ام ترکم کنید ، ای روز و شب دل مرده ام ترکم کنید. من تا گلو در حسرتم ، افسرده ام ترکم کنید ، از وحشت فردای خود آزرده ام ترکم کنید.

فرستنده : مسیحا از سبزوار 3639***0915

.

پیامک جدید فراموشی

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه.

فرستنده : مسیحا از سبزوار 3639***0915

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد