پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مجموعه نوشته های پشت کامیون

مجموعه نوشته های پشت کامیون 

 

نوشته های پشت کامیونی 

 

1 - به حرمت اشک مادر توبه کردم

2 - دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم / طوطی صفتی طاقت اسرار نداری

3 - بوق نزن شاگردم خوابه

4 - بی تو هرگز ............ باتو ؟؟؟؟ عمرا

5 - از عشق تو لیلی ........... رفتم زیر تریلی ( واسه گریسکاری )

6 - اگه می تونی این تابلو رو بخونی یعنی فاصلت خیلی کمه فاصله رو رعایت کن

7 - دنبالم نیا اسیرم می شی

8 - گشتم نبود ............ نگرد نیست

9 - سر پایینی برنده سر بالایی شرمنده

نظرات 5 + ارسال نظر
دست پخت ایرانی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://dastpokht.wordpress.com/

با سلام
مطالب جالبی دارید
با آرزوی موفقیت برا شما

می خواستم نظرتونو در مورد تبادل لینک بدونم

منتظر پاسخ شما

www.farsnevis.ir پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.farsnevis.ir

با سلام و آرزوی قبولی طاعات

وب خوبی دارید

می خواستم نظرتونو در مورد تبادل لینک بدونم
در صورت موافقت کافیت به ما اطلا دهید تا در اولین فرصت لینک شما در تارنمای خود ثبت کنم

در پناه حق

www.farsnevis.ir

ali-gh پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.star2sky.blogfa.com

سلام :

با ارزوی قبولی طاعات و عبادات .


یه سر به وب من بزنین اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم من رو با اسم : جوک و اس ام اس های ناب لینک کنین به خبر بدین تا شما رو لینک کنم

page rank من تو گوگل 3 میباشد.



محمد پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ما یک گروه اینترنتی هستیم که با کمترین هزینه تبلیغات سایت ها رو می زنیم اگر مایل باشی تبلیغات شما رو با کمترین هزینه می زنیم
هر ده هزار ایمیل 1000 تومان

مجید جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://nazpatogh.org

سلام خدمت شما همکار گرامی
وب یاست خوبی دارید خوشحال می شم به
وب منم یه سری بزنید

راستی با تبادل لینک موافقید؟
اگر موافقید منو با اسم

(^_^) ناز پاتوق (^_^)

لینک کنید خبرم کنید ظرف 4ساعت لینک می شید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد