پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پنج سوال مهم در زندگی زناشویی

بر اساس یه تحقیق، ۵ سوال وجود داره که زنها بهتره از مردها نپرسند!
چون اگه جوابهاشون مبنی بر حقیقت داده بشه شر به پا میشه!!...


 
این
۵ سوال عبارتند از


به چی فکر می کنی؟...
آیا دوستم داری؟...
آیا من چاقم؟...
به نظر تو ، اون دختره از من خوشگلتره؟...
اگه من بمیرم تو چیکار می کنی؟
برای مثال:
 
-به چی فکر می‌کنی؟
جواب مورد نظر برای این سوال اینه: “عزیزم! از اینکه به فکر فرو رفته بودم متاسفم! داشتم به این فکر می‌کردم که تو چقدر زن خوب و دوست داشتنی و متفکر و با شعور و زیبایی هستی و من چقدر خوشبختم که با تو
زندگی می کنم.“... البته این جواب هیچ ربطی به موضوع مورد فکر مرد نداره! چون مرد داشته به یکی از موارد زیر فکر می‌کرده:

الف) فوتبال
ب) بسکتبال
ج) چقدر تو چاقی!
ه) اگه تو بمیری پول بیمه ات رو چطوری خرج کنم؟
یه مرد در سال ۱۹۷۳ بهترین جواب رو به این سوال داده... اون گفته: “اگه می خواستم تو هم بدونی به جای فکر کردن، درباره‌ش حرف می‌زدم!“...
 
-آیا دوستم داری؟
جواب مورد نظر این سوال “بله“ است! و مردهایی که محتاط‌ترند می‌تونن بگن: “بله عزیزم!“... و جوابهای اشتباه عبارتند از:
الف) فکر کنم اینطور باشه!
ب) اگه بگم بله، احساس بهتری پیدا می‌کنی؟
ج) بستگی داره که منظورت از دوست داشتن چی باشه!
د) مگه مهمه؟!
ه) کی؟... من؟!
 
-آیا من چاقم؟
واکنش صحیح و مردانه نسبت به این سوال اینه که با اعتماد به نفس و تاکید بگین “نه! البته که نه!“ و به سرعت اتاق رو ترک کنین!... جوابهای اشتباه اینها هستند:
الف) نمی‌تونم بگم چاقی... اما
لاغر هم نیستی!
ب) نسبت به چه کسی؟!
ج) یه کمی اضافه وزن بهت میاد!
د) من چاق‌تر از تو هم دیدم!
ه) ممکنه سوالت رو تکرار کنی؟ داشتم به بیمه‌ات فکر می‌کردم!
 
-به نظر تو، اون دختره از من خوشگلتره؟
“اون دختره“ در اینجا می‌تونه یه دوست قبلی یا یه عابر که از فرط زل زدن به اون تصادف کردین و یا هنرپیشه یه فیلم باشه... در هر حال جواب درست اینه که: “نه! تو خوشگلتری!“... جوابهای غلط عبارتند از:
الف) خوشگلتر که نه... اما به نحو دیگه‌ای
خوشگله!
ب) نمی‌دونم اینجور موارد رو چطوری می‌سنجند!
ج) بله! اما مطمئنم تو شخصیت بهتری داری!
د) فقط از این بابت که اون جوونتر از توست!
ه) ممکنه سوالت رو تکرار کنی؟ داشتم راجع به رژیم لاغریت فکر می‌کردم!
 
-اگه من بمیرم تو چیکار می‌کنی؟
جواب صحیح: “آه عزیزترینم! در حادثه اجتناب ناپذیر فقدان تو، زندگی برام متوقف میشه و ترجیح میدم خودمو زیر چرخ اولین کامیونی که رد میشه بندازم!“... این سوال، ممکنه از سوالهای دیگه طوفانی‌تر باشه!...

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

خیلی باحال بود
مرسی
راستی میشه ازش کپی برداشت؟
واسه وبلاگ

علی دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://goodinfo.vcp.ir

با سلام و خسته نباشید
اگر برای تبادل لینک تمایل دارید من را با عنوان
"اخبار جالب و خواندنی جهان"
لینک نمایید سپس به من خبر دهید
راستی من از وب شما 2 مطلب را در سایت خودم گذاشتم
امیدوارم که راضی باشید
با تشکر
علی

امیر دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://amiir-hossein.blogfa.com

دمتگرم خیلی جالب بود

نادیا۵۳۸ جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ

نادیا جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام. واقعا قشنگ بود.

تینا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

دیوونههههههههههههههه جالب بود

مهشید جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.donyaye pordard blogfa.com

سلام خیلی جالب بودخوشحال میشم به وب منم سربزنید

رویا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ http://Roya87

سلام خیلی عالی بود به وب من هم سربزنیدخوشحال میشم

رویا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://roya87

سلام مطالبتون خیلی عالی بودخوشحال میشم به وب من هم سربزنید

[ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد