پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدید 2010

شکوفه های صورتی فدای مهربونیات ، یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خنده هات.

فرستنده : صائب از نقده 7220***0935

.

.

به جرم عاشقی زخمی در بدن دارم مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم.

فرستنده : صائب از نقده 7220***0935

.

.

گرمی سلامم آتش خاطره هاست ، پذیرا باش اگرچه میان ما فاصله هاست!!!

فرستنده : 0022***0937

.

.

شب شرابی خوردمو مستی مرا دربر گرفت ، دوریت آمد به یادم هستیم آتش گرفت.

فرستنده : 1913***0913

.

.

دیابت لباتم ، خراب اون چشاتم ، عاشق اون صداتم ، روانیه اداتم ، بازم بگم ، چی میخوای ، بخوای نخوای فداتم.

فرستنده : 2907***0938

.

.

بعضی ها میگن دنیا دو روزه ، من میگم دنیایی که تورو داره صدساله. دوستت دارم.

فرستنده : 3299***0913

.

.

مشترک گرامی! ورود شما به قلب فرستنده پیام با موفقیت انجام شد و خروج امکان پذیر نیست.

فرستنده : 4973***0936

.

.

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد؟ نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد ، گلویم سوتکی باشد به دست کودک گستاخ و بازیگوش و او یک ریز و پی در پی دمگرم خویش را در گلویم سخت بفشارد و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد بدین سان بشکند سکوت مرگبارم .

فرستنده : حسین 09373559243

.

.

عشق و عاشقی کمرنگ شده ، محبت آهنگ شده ، دوستی تکزنگ شده ، مگر بین من و تو جنگ شده ، نامرد دلم برات تنگ شده.

فرستنده : صائب از نقده 7220***0935

.

.

قسم بر جامه عشقی که از مهرت بتن دارم ، فراموشت نخواهم کرد تا جان در بدن دارم.

فرستنده : صائب از نقده 7220***0935

.

.

میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم ، دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم.

فرستنده : 3658***0935

.

.

باز باران چون همیشه
نم نمک بر روى شیشه
می نویسه که بدونى
مهربونیت پاک نمی شه

.

.

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی    /           شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی
 
آه باران من سراپای وجودم آتش است    /           پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.nazpatogh.org

سلام خدمت شما همکار گرامی
وب یاست خوبی دارید خوشحال می شم به
وب منم یه سری بزنید

راستی با تبادل لینک موافقید؟
اگر موافقید منو با اسم

(^_^) نازپاتوق (^_^)

لینک کنید خبرم کنید ظرف 4ساعت لینک می شید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد