پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس انگلیسی بامزه عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی با معنی فارسی

( توجه: تمامی اس ام اس ها از سایت ها و وبلاگ های انگلیسی استخراج شده و توسط مدیر وبلاگ ترجمه شده در صورتی که مغایرتی در معنی اس ام اس ها مشاهده کردید در قسمت نظرات همین پست بگین تا تصحیح شود )

Without Love ----- dayz are

Sadday

Moanday

Tearsday

Wasteday

Thirstday

Frightday

Shatterday ------- so be in Love everyday

روزهای هفته بدون عشق

روز غم ( یکشنبه )

روز ناله و زاری ( دوشنبه )

روز گریه ( سه شنبه )

روز از دست رفته ( چهارشنبه )

روز عطش ( پنج شنبه )

روز ترس ( جمعه )

روز از بین رفتن ( شنبه ) ------- پس هر روز عاشق باش.

-----------------------------

Time will always fly , but our Love will never die. Keep in touch and remember me.

زمان همیشه می گذرد ، اما عشق ما هرگز نمی میرد. بیا باهم باشیم و مرا به یاد بیاور.

---------------------------

When time comes for U to give Ur heart to someone , make sure U select someone who will never break Ur heart , CUZ broken heart has never spare parts.

وقتی زمانی رسید که تو خواستی قلبت رو به کسی بدی ، مطمئن باش کسی که انتخاب می کنی قلبت رو نمی شکنه ، زیرا قلبهای شکسته جایگزینی ندارند.

----------------------------

I am going to write on all the bricks:
I MISS U
and i wish that one falls on Ur head , so that U knows how it hurts when U miss someone special like U.

من میخوام روی دیورا آجری بنویسم  :
من تو رو فراموش کردم.
و ای کاش یکی از آجرها بخوره توسرت ، تا بفهمی که چقدر دردناکه که کسی رو فراموش کنی مخصوصا کسی مثل تو .

----------------------------

If 10 peaple care 4 U , one of them is me.

If 1 persion cares 4 U that would be me again ,

If no 1 cares 4 U that means i m not in this world.

اگه 10 نفر باشند که نگرانتند ، یکی از اونا منم.

اگه یه نفر هست که نگرانته بازم منم.

اگه کسی نباشه که نگرانت باشه بدون که من تو این دنیا نیستم.

--------------------------

I m feeling so happy , do you Know why?

BCUZ i m so Lucky , do you know how?

BCUZ god Loves me , Do you Know how?

BCUZ he gave me a gift , Do you Know What?

Its U my Love.

من احساس شادی می کنم ، اگه گفتی چرا؟

چون من خوش شانسم ، اگه گفتی واسه چی ؟

چون خدا منو دوست داره ، اگه گفتی چرا؟

چون به من یه هدیه داده ، اگه گفتی چیه؟

اون تویی عشق من.

---------------------------

1st time i saw U i was scared 2 touch U.

1st time i touch U i was scared 2 kiss U.

1st time i kiss U i was scared to Love U.

But now that i Love U i m scared 2 lose U!

اولین باری که دیدمت ترسیدم بهت دست بزنم.

اولین باری که بهت دست زدم ترسیدم ببوسمت.

اولین باری که بوسیدمت ترسیدم که عاشقت بشم.

اما حالا که عاشقت شدم می ترسم که از دستت بدم.

-----------------------------

If I were a tear in Ur eys i wood roll down onto Ur Lips.

But if U were a tear in my eye i wood be afraid 2 Lose U!

اگه من یه قطره اشک تو چشات بودم به طرف لبهات سرازیر می شدم.

ولی اگه تو اشک بودی تو چشام می ترسیدم که از دستت بدم.

-------------------------------------

I Love all the stars in the sky ,

but that are noting compared to the ones in your eyes!

من تمام ستاره های آسمونو دوست دارم ،

اما هیچ کدومشون قابل قیاس با اونی که تو چشاته نیست.

-------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد