پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جوک سرکاری

اگه یه روز یه نفر دستت رو گرفت و تو یهو دست و پات لرزید ، برای عاشق شدن عجله نکن شاید بابا برقی باشه!!!

روابط عمومی توانیر

.

.

شعار کنترل جمعیت جدید

فرزند کمتر ، همسر بیشتر

.

.

گویند ... سخت و سخت تر از ....

انتظار ....

برای اس ام اس من خیلی انتظار کشیدی آره؟!

.

.

چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز میخوانی ، احساس میکنم که بیش از همیشه عاشقت هستم ، تو زیباترین قورباغه ی این برکه ای.

.

.

بلوتوث قلبت رو روشن کن می خوام کل وجودم رو واست سند کنم... هه هه هه ویروس داشت الان میمیری!!!

.

.

آدم فقط تا وقتی زن نداره فقط زن نداره ، وقتی هم که زن داره فقط زن داره!

.

.

وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد. بعد فهمیدم که اینطوری فایده ای ندارد. پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که خدا مرا ببخشد.

.

.

شما طبق قانون 28 ماده 5 قوانین دوستی و رفاقت به حبس ابد در قلب من محکومید. آیا اعتراضی دارید؟

نظرات 1 + ارسال نظر
mimi سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

hello!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد