پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس برای دوست

گذر کن برفراز خاکم ای دوست ، صفایی ده به قلب پاکم ای دوست ، بخوان شعری ز دوران رفاقت ، که در خاک سیه غمناکم ای دوست. 

فرستنده : 09370006315

.

.

بلبلان را آرزویی جز گل و گلزار نیست، دوستان را لذتی جز لذت دیدار نیست

.

.

سلام بر قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند،سلام بر شقایقها که محکوم به عشقن،سلام بر تو که محکوم به دوست داشتنی.

.

.

ای صمیمی ! ای دوست! اگاه و بیگاه لب پنجره ی خاطرم می آیی. ای قدیمی! ای خوب! تو مرا یاد کنی یا نکنی ، من به یادت هستم.

فرستنده 09380009010

.

.

اگر صدای اس ام اس موبایلتو شنیدی نگو مسیج داری بگو دوستی دارم که دوستم داره.

مینا از تبریز 09140009096

.

.

با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست / از یاد بردن دوست هرگز مرام ما نیست

.

.

هزار تار رگ دارم و هزار تا رفیق. ولی تو شاهرگی و تک رفیق.

مینا از تبریز 09140009096

.

.

یافتن میلیونها دوست معجزه نیست ، معجزه توییکه بین میلیونها دوست تکی.!

فرستنده : 09360000579

.

.

گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یادآور دوستیها و رفاقتها باش امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد.

.

.

دوستت دارم بی کلک کوچولوی مارمولک ، دوستت دارم یه خورده قد یه سوسک مرده.

فرستنده : علیرضا از بندرعباس

.

.

میدونی یه اس ام اس خالی یعنی چی؟ یعنی به یادتم ولی حرفی واسه گفتن ندارم.

.

.

تقدیم به او که به رسم جاده ها دور است اما به رسم دل با او هیچ فاصله ای نیست.

.

.

بر لب دریای حسرت خانه ای دارم قدیمی / از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی.

فرستنده : مینا 09360008097

.

.

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم.

فرستنده : احمدی نیا از بندرعباس

.

.

فراموش کردن دوستان بزرگ لطمه زدن به قانون خاطره هاست همیشه به یادتم.

فرستنده : شیردل

.

.

رسم دنیا فراموشی است اما تو فراموش نکن ، کسی در لابه لای گذر زمان به یادتوست.

فرستنده : حمید 09130000876

.

.

خزان که قسمت ما شد بهار مال شما ، دلم به یاد تو افتاد سلام حال شما؟

فرستنده : موسی 09170001404

.

.

خوبها هیچگاه تنها نیستند چون مهربانی همسایه ی آنهاست... تقدیم به خوبترینها

فرستنده : آرمان 09370000816

.

.

بهای دوست نه زیبایی اوست نه از دارایی اوست ، بلکه تنها به وفاداری اوست.

فرستنده : نگین 09380001079

.

.

در دیاری که رفیقان همه دل می شکنند ، به تو نازم که بلور غم دل میشکنی 

نظرات 2 + ارسال نظر
تارا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

جوک هات جذاب نیست وقتی میخونیشون حصله نداری تمومشون کنی کوتاه ترشون کن مرسی

می می سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام!داداش محمود مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد