پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری سری جدید

اونقدر دوست دارم که میخوام بخورمت ، اما حیف که مامانم گفته هله هوله نخور.

فرستنده : آرمان 09370000816

.

.

اسمت رو روی غنچه نوشتم شکفت ، رو درخت نوشتم میوه داد ، تو صحرا نوشتم لاله زار شد! آخه این اسمه یا کود حیوانی؟

فرستنده : 09350007904

.

.

در وفا هیچکس استاد نیست ولی در بی وفایی همه استادند. چطوری استاد؟

فرستنده :09370004673

.

.

دو تا جوجه عاشق هم میشن و به هم قول ازدواج می دن ، وقتی بزرگ میشن جفتشون خروس بودن ، نتیجه : تا وقتی جوجه ای عاشق نشو

فرستنده : افشین سرفراز

.

.

سلامی به گرمی آش رشته که روش با پیاز داغ نوشته : دوست دارم فرشته

.

.

مشترک گرامی ، حرکت زشت شما را در حمام دیدم...

هیچکس تنها نیست ( همراه اول )

.

.

یا رب از دلهای ما سوز محبت را نگیر ، بر این تجمع این توسل این این ارادت را مگیر ، هستی ما بستگی دارد به حب دوستان ، هر چه میخواهی بگیر اما رفاقت را مگیر

.

.

جون خودت یکبار گردنتو تکون بده
:
:
:
دلم واسه صدای زنگولت تنگ شده.

.

.

غضنفر دفتر ازدواج میزنه تبلیغ میکنه : با هر ازدواج دائم یک ازدواج موقت هدیه بگیرید.

.

.

دخترا مثل ماهی قرمز هستند. بدست آوردن آنها اسان و نگهداشتن آنها مشکل است.

.

.

نحوه برخورد با فردی که سبیل گذاشته
:
:
:
ماشاالله مردی شدی واسه خودت

.

.

عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست ، من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد