پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک خنده دار 89

به جزیره ی آدم خوارها نزدیک نشو تا بیای ثابت کنی آدم نیستی خوردنت.

فرستنده آرمان 09360004800

.

.

مناجات یک تیبل با خدا : خدایا راه راست را به سوی ما هدایت فرما.

فرستنده : مینا ذاکر از تبریز

.

.

به غضنفر میگن بهترین شهر دنیا کجاست؟ میگه سانفرانسیسکو . میگن بنویسش میگه غلط کردم قم

فرستنده آرمان از چهارمحال

.

.

5 حقیقت در مورد زندگی :

1 – تو نمیتونی همه دندوناتو با زبونت لمس کنی.

2 – همه احمق ها بعد از خواندن حقیقت اول اون رو امتحان میکنند.

3 – حقیقت اول یه دروغه.

4 – الان تو لبخند زدی چون احمقی.

5 – به زودی این اس ام اس رو واسه ی یه احمق دیگه میفرستی.

فرستنده : ارش از بندرعباس

دوستت دارم بی کلک کوچولوی مارمولک ، دوستت دارم یه خورده قد یه سوسک مرده.

.

.

لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی .

.

پیامک خنده دار 89

پیامک باحال 89

پیامک سرکاری 89

پیامک عاشقانه 89

پیامک جدید 89

پیامک فلسفی 89

نظرات 4 + ارسال نظر
میناوریحانه دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

وای عالیه ممنونم که مطالب تازه گذاشتی . موفق باشی.

مینا دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

ممنونم.توووووووووووووووپ بود.

مینا دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

مائده جون (محمود جان) مرسی.

میناذاکر جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

داش محمود سلام!ممنونم.

خواهش میکنم می می

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد