پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک سرکاری 89

پیامک های سرکاری ارسالی امید

جووووووووووووووووون تو داداش ، نفسو حال کردی؟

.

.

.

از عشق تو به کوچه پس کوچه ها زدم ، حالا عشق رو بی خیال بیا دنبالم گم شدم.

.

.

.

یه نظر در خود نگر تا کیستی؟ عاشقی ، مستی ، خماری ، چیستی؟ جام هستی را بزن بر نیستی هر چه هستی بامرامی بیستی.

.

.

.

آمازون با تمام درختاش .... آسمون با تموم ستاره هاش.... دنیا با تموم آدم ها رو با هم جمع کنی خیلی میشه...

.

.

.

بابا خیلی دوستت دارم

.

.

.

تو چرا ذوق کردی بابامو گفتم.

.

.

جلوی در قلبم یه پوست موز انداختم تا هر وقت رد بشی بیفتی تو قلبم.

.

.

do

.

.

doos

.

.

dooss

.

.

doosset

.

.

.

Doosseta 6 ta

( fekr kardi duset daram , omran. Mimiram barat..)

.

.

.

اگر روزی تو را کردم فراموش بدان رفتم حمام ماندم زیر دوش.

.

.

.

لپتو بیار جلو

1

2

3

شق !!!....

اینو زدم که منتظر بوس نباشی.

.

.

.

گاهی ...

یادی ...

نگاهی ...

پیامی ....

سلامی .....

لنگ کفشی پرت کن ....

دلمون گرفت

.

.

.

پیامک خنده دار 89

پیامک باحال 89

پیامک سرکاری 89

پیامک عاشقانه 89

پیامک جدید 89

پیامک فلسفی 89

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

ایول کارت درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد