پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک 89

پیامکهای ارسال شده توسط پیمان

 

ای صمیمی ! ای دوست! اگاه و بیگاه لب پنجره ی خاطرم می آیی. ای قدیمی! ای خوب! تو مرا یاد کنی یا نکنی ، من به یادت هستم.

.

پیامک خنده دار 89

آخرین تماشایت را پلک نخواهم زد ، مبادا تصویرت در چشمانم آواره شود.

.

پیامک باحال 89

در شیار قلبم به دنبال کدام عشق می گردی؟ عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری

.

پیامک سرکاری 89

اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است... اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بهر رنج است.... اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صدگناه است.

.

پیامک عاشقانه 89

تو گران مایه ترین تصویری ، من اگر قاب تو باشم کافیست.

.

پیامک جدید 89

زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی. نقشه از قبل مشخص شده است. تو در این بین فقط میبافی ، نقشه را خوب ببین نکند آخرکار ، قالی زندگیت را نخرند

.

پیامک فلسفی 89

دست انداز عشقت شاه فنر قلبم را شکست.

.

پیامک 89

دیدار شما آرزوی ماست ( روابط عمومی چشمان بی قرار)

.

پیامک 89

اگر بدانم پشت پلکم خانه توست ، بخوابم تا قیامت چون دلم دیوانه ی توست.

.

پیامک 89

گذر کردم ز قبرستان زمانی ، رسیدم بر سر قبر جوانی ، به زیر خاک مینالید و میگفت ، رفیقان قدر یکدیگر بدانید

.

پیامک 89

نکند یوسف عمرم رود از قصر خیالت ، باز آواره تنهایی چاهم بکنی.

.

پیامک 89

یه لحظه دلم خواست صدایت بکنم ، گردش به حریم با صفایت بکنم ، آشوب دلم به من چنین فرمان داد در سجده بیفتم و دعایت بکنم.

.

.

.

برای نبودنت گلایه نمی کنم چون تا نبودت نباشه لذت بودنت احساس نمی شه.

.

.

.

دلهای پاک خطا نمی کنند ، سادگی میکنند و در این زمانه ، سادگی پاکترین خطاهاست.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

از اقا پیمان و شما(محمود جوون) متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد