پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس زیبا

با تشکر فراوان از مینا محمدی از تبریز که این اس ام اسها رو برای ما ارسال کردند.

هزار تار رگ دارم و هزار تا رفیق. ولی تو شاهرگی و تک رفیق.

.

.

عشق و برات کشیدم میون موج دریا ، روماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا.

.

.

o /

/[] 

IL 

اجازه

.

.

.

o    

<[]>

IL   

میتونم شما رو دوست داشته باشم.

.

.

عادتم داده خیال تو که یادت باشم ... ، یاد من هم نکنی ، باز به یادت باشم.

.

.

Be <@> man to ><(((

O<- -< Besham \O/

.

.

.

Gerefti chi shod?

Migam : be cheshme man to mahi fadat besham elahi.

.

.

آب و هوای چشات چیزی مثل کویره ، هر کس اسیرت بشه ، بدون شک میمیره.

.

.

میگن فقط برای 3 نفر اس ام اس بده:
1 – برای عشقت .
2- برای بهترینت
3 – برای عزیزترینت.
حالا بشین فکر کن ببین من برای چی به تو اس ام اس دادم.

.

.

قطعه ای از شاهکار ادبی غضنفر : شب بود و خورشید به روشنی می درخشید.

.

.

غضنفر به زنش میگه 4 تا حیوون بگو که با خ شروع بشه؟

زنش میگه : خودت ، خواهرت ، خیرندیده مادرت ، خدابیامرز پدرت.

.

.

آرزو دارم خوشیهایت مثل اسهال باشه ، مکرر ، مداوم ، روان و روشن و پرسروصدا.

.

.

اگر صدای اس ام اس موبایلتو شنیدی نگو مسیج داره بگو دوستی دارم که دوستم داره.

.

.

به مرغه میگن چرا تخم 2 زرده نمیزاری؟ میگه این دیوونه بازیهای مرغ تلاونگه.

.

.

سلامت بگویم که در خاطری ، گر از چشم دوری به دل حاضری!

.

.

با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست / از یاد بردن دوست هرگز مرام ما نیست

.

.

میخوام که عاشقت بشم / گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود/ گفتم مزاحمت بشم.

.

.

دل من پیش تو / عشق من خنده تو / فکر من چهره ی تو / جونم فدای تو

.

.

بابا خیلی دوستت دارم

.

.

.

تو چرا ذوق کردی بابامو گفتم.

.

.

گل لاله گل نرگس گل پونه گل یاس ، تقدیم به کسی که خودش سالار گلهاست.

نظرات 5 + ارسال نظر
۳۰۱۰۴۰ پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

عشق یعنی: مادر..؛ صبر یعنی: همسر..؛ مهر یعنی: دختر..؛ نور یعنی خواهر..!؛
هرچه هستی... عشق یا مهر..، نور یا صبر..، روزت مبارک!؛
لینک ادامه ی مطلب...
http://301040.blogsky.com/1389/03/13/post-518

مینا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

اقا محمود ممنونم اس ام اس های منو روی سایتتون گذاشتین و این بابت خیلی خوشحالم.راستی شهرت من ذاکر است شما نوشتین محمدی ولی اصلا اشکالی نداره . همونم خوبه بزارین شهرتم بمونه محمدی . خیلی وبلاگ خوبی داری.

ذکیه (دوست مینا) دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

اقا محمود وبلاگ خیلی خوبی دارین .مینااین سایتو بهم معرفی کرد .

میناذاکر جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام داش محمود!خوبی؟به محسن سلاممو برسون .راستی وبلاگت عالیه!

mohammad دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://khateratsadaf.parsiblag.com

bad nabod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد