پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدید

اس ام اس های ارسالی باران 09117389890

اگه سه ثانیه تا مرگم وقت داشتم ، یک ثانیه نگات میکردم ، یک ثانیه بهت میگفتم دوست دارم ، یک ثانیه آخر هم برات میمردم

.

.

نشنو از نی ، نی حصیری بی نواست ؛ بشنو از دل ، دل حریم کبریاست ، نی بسوزد ، خاک و خاکستر شود ، دل بسوزد ، خانه ی دلبر شود. ( امام خمینی "ره" )

.

.

با پول میشود خانه خرید ولی آشیانه نه ، رختخواب خرید ولی خواب نه ، ساعت خرید ولی زمان نه ، میتوان مقام خرید ولی احترام نه ، میتوان کتاب خرید ولی دانش نه ، دارو خرید ولی سلامتی نه ، خانه خرید ولی زندگی نه ، و بالاخره میتوان قلب خرید ولی عشق را نه. "چارلی چاپلین"

.

.

عشق یعنی :
ع :::: علاقه
ش :::: شدید
ق ::::: قلبی

.

.

شعری بسیار پرمفهوم است امیدوارم هر چه زودتر به خدای خود نزدیک شویم:
یک شبی مجنون نمازش را شکست / بی وضو در کوچه ی لیلا نشست / گفت یارب از چه خوارم کرده ای؟ / بر صلیب عشق دارم کرده ای؟ / خسته ام زین عشق ، دل خونم مکن / من که مجنونم ، تو مجنونم مکن / مرد این بازیچه دیگر نیستم / این تو و لیلای تو ، من نیستم ، / گفت ای دیوانه ، لیلایت منم / در رگ پنهان و پیدایت منم / سالها با جور لیلا ساختی / من کنارت بودم و نشناختی....

.

.

ما برنده ایم اگر لحظه های شیرین امروز را قربانی اتفاقات تلخ دیروز نکنیم.

.

.

میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت؟ جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جاباهاتم تو تنها نیستی  ، تو کوله بارت عشق میزارم که بگذری ، قلب میزارم که جابدی ، اشک میزارم که همراهیت کنه و مرگ که بدونی برمیگردی پیشم.

.

.

عشق یعنی شب نشینی با خدا * گفتگو با ناله اما بیصدا * عشق پرتاب گلی از سوی دوست * هرکجا باشم دلم همراه اوست.

.

.

از کسی که دوست داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی! از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن ، چون شاید هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشه!

.

.

زیباترین عکس ها در تاریک ترین اتاقها ظاهر میشن ، پس هرگاه در قسمت تاریک زندگی واقع شدی ، بدان که خداوند میخواهد تصویری زیبا از تو بسازد.

.

.

ما درویشیم و قلندروار میگردیم / ما عاشقانه پی دلدار میگردیم / شراب تلخ نمی نوشیم ولی مستانه میگردیم / لباس کهنه می پوشیم ولی مردانه میگردیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا ذاکر پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ق.ظ

ممنونم عزیزم. تعداد جوک ها را بیشتر کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد