پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خرداد 89

پیامک خرداد 89


گذر کن برفراز خاکم ای دوست ، صفایی ده به قلب پاکم ای دوست ، بخوان شعری ز دوران رفاقت ، که در خاک سیه غمناکم ای دوست.
اس ام اس بدون نام        پیامک 09370006315


خیلی سخته که روز تولدت همه بهت تبریک بگن جز اونی که فکر میکنی به خاطرش زنده ای ( شنبه اول خرداد تولدمه )
اس ام اس سمیه        پیامک 0938۰۰۰3689


خدا آنروز که دنیا را نهاده / به هر کس هر چه لایق بوده داده / به بلبل ناله ی مستانه داده / به طاووس جعبه ی شاهانه داده / به جغد هم در خرابه لانه داده
اس ام اس از آذربایجان        پیامک 09380000702


شاد بودن بزرگ ترین انتقامیست که میتوان از زندگی گرفت
اس ام اس بدون نام        پیامک 09160002826


زیباترین سلام را بر روی زیباترین گلبرگ شقایق با قلمی از استخوان وجودم و با جوهری از خون رگهایم خواهم نوشت و بر بال آن پرستوی عاشق می گذارم تا از شهرهای دلباخته عبور کند و به تو برساند امیدوارم پذیرا باشی
اس ام اس یدالله جان        پیامک 09370009688


اگر چه نازنینان را وفا نیست ، گلستانی چو باغ آشنا نیست ، اگر بر چرخ هفتم پاگذارم دلم یک لحظه از یادت جدا نیست
اس ام اس بدون نام        پیامک 09120000174


مرا بسپار در یادت بوقت بارش باران نگاهت گریه آن بالاست و در رقص دعا قلبت مثال بید لرزد. دعایم کن دعایم کن که من محتاج محتاجم
اس ام اس بدون نام        پیامک 09120000174


موفقیت حاصل تصمیم گیری درست و تصمیم گیری حاصل تجربه است ، جالب این جاست که تجربه حاصل تصمیم گیری های نادرست است.
اس ام اس نادر        پیامک 09120006277


برای دیدن اس ام اس های بیشتر به لینکهای زیر مراجعه کنید

اس ام اس عاشقانه جدید خرداد 89
اس ام اس خنده دار جدید خرداد 89
اس ام اس جدید خرداد 89
اس ام اس باحال جدید خرداد 89
جوکهای باحال جدید خرداد 89
اس ام اس فلسفی جدید خرداد 89

نظرات 5 + ارسال نظر
ماهک شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://sms-jok.royablog.ir

سلام آقا محمود من ماهک هستم از وبلاگ sms-jok.royablog.ir
ما قبلا با هم تبادل لوگو داشتیم که متاسفانه وبلاگ یه مدتی فیلتر شدو مجبور شدم تمام بنرها و لوگوها رو عوض کنم
اگه موافقین دوباره لوگوتونو بدین تا بذارم
اینم لوگو منه
http://irupload.ir/images/vbohggp0t89vwfmeijhd.gif

ممنون

Mandish دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://Mandish.com

سلام
وب قشنگی دارید
در صورتی که با تبادل لینک موافقید ما رو با عنوان
»»شاهرگ ادب و هنر پارسی««
لینک کنید و به ما اطلاع بدید تا لینکتون کنیم
موفق باشید
یا علی

... سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام با اجازه یه چندتا از مطالبتون رو برداشتم ... آخه قشنگ بودن

سونیا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://Otagheabi10.blogfa.com

سلام وبلاگه خوبی داری . اگر دوست داشتی من روبا این اسم (دخترونه) لینک کن بعد بیا بگو با چه اسمی بلینکمت.

رضا کیانوش چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ق.ظ http://satelite.blogsky.com/

آیا با من تبادل لینک می کنید اگر جوابتان مثبت است ابتدا لینک من را قرار بدید با موضوع (اینترنت و ماهواره) وسپس یک پیام در بخش نظرات قرار بدید تا شما رو لینک کنم
در ضمن سایت من به گوگل معرفی شده و در حال ثبت تا چند روز آینده هست ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد